Aventura off road - Lucica Radu

marți, 8 noiembrie 2011

Aventura off road



V-ati gandit vreodata la o aventura nebuneasca in locatii aproape ca imposibil de ajuns?! Eu am atatea scenarii in cap incat nu stiu pe care voi apuca sa il pun in aplicare primul. Am sa va povestesc mai jos o dorinta de-a mea pe care vreau sa o pun in aplicare.


O calatorie in Africa...Da, ati auzit bine...Africa, stiti voi continentul rasei negre, continentul contrastelor, considerat al treilea continent ca marime al Pamantului cu o suprafata de aproximativ 30 milioane km2, traversat de Ecuator, de cele 2 tropice (Racului si Capriconului) si de meridianul zero. Ce vrei mai mult de atat, este un intreg univers cuprins intr-un continent.


Amintindu-mi versurile lui Cosbuc din El Zorab: "Sunt Pasa neam de beduin, / Si de la Babel Mandeb vin / Sa vand pe El Zorab" am realizat de fapt ca limita Africii fata de Asia incepe de la Canalul Suez, trece prin Marea Rosie, stramtoarea Bab el Mandeb si Golful Aden. Si ce frumos sublinia acest lucru Cosbuc in poezia sa. Dar, sa revenim la aventura mea.
Mi-ar placea sa plec intr-o expeditie in Africa alaturi de una din masinile mele de suflet Toyota Land Cruiser. Am ales Africa pentru ca poti sa ai o aventura off road foarte frumoasa deoarece nu este un continent foarte populat iar zonele pe care poti sa le vezi calatorind off-road sunt foarte multe. Cu o forma tipica, relieful Africii este mai putin variat ca cel al altor continente avand o altitudine medie a continentului de 700 m, iar altitudinea maxima a continentului de 5895 m (Varful Kilimanjaro). In caz ca nu stiati, Africa este continentul cu clima cea mai calda de pe glob, cu o zona de clima ecuatoriala, 2 zone de clima subecuatoriala, 2 zone de clima tropicala cu precipitatii extrem de reduse si 2 zone subtropicale. Valorile termice de peste 40 grade C sunt frecvente in intreaga Sahara. Dar sa te plimbi prin desertul Sahara cu masina visurilor, sa simti adrenalina cum iti curge prin vene si cum intregul trup tresara de bucurie la fiecare coborare si la fiecare urcare in panta este tot ce poti visa mai frumos.


Este un vis frumos, de a vizita continentul contrastelor cu masina ce are 60 de ani de experienta in off road - Toyota Land Cruiser. Tu ai incerca aceasta experienta?


Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 17.

Niciun comentariu:

@templatesyard