Asus Zenbook - Lucica Radu

luni, 21 noiembrie 2011

Asus Zenbook



 Te-ai gandit vreodata ca un notebook te poate aduce intr-o stare ZEN fara a face exercitii specifie? Eu nu sunt fan yoga, eu ma relaxez prin antrenamente mai dure de arte martiale si fac cateva exercitii de respiratie pentru a ma relaxa.

Cand vine vorba insa de un notebook...pot intra intr-o stare ZEN doar alaturi de noul Asus Zenbook. Proaspat lansat pe piata din Romania in luna noiembrie 2011, este combinatia perfecta intre eleganta, performanta si rezistenta. Avand o grosime intre 3 si 9 mm aceste notebook-uri sunt printre cele mai subtiri de pe piata.

Cum sa nu iubesti un notebook, care nu cantareste mult, este rezistent si de asemenea eco-friendly prin utilizarea tehnologiei patentata ASUS Super Hybrid Engine II care conserva in mod inteligent energia si ii ofera o autonomie cu 25% mai mare decat alte laptop-uri.

Pentru ca pasiunea mea pentru muzica sa nu fie afectata, noul Asus Zenbook a avut grija sa aiba sistemul audio foarte bun. Astfel, fiecare ZENBOOK™ este echipat cu tehnologia ASUS SonicMaster care ofera un spectru audio larg care poate umple o camera cu muzica rock sau cu sunetul unei tornade. Zenbook la superlativ: este ultra-usor, ultra-subtire si ultra-puternic.

Fiind destul de comoda uneori, nu imi place sa car genti grele sau sacosi, implicit nu imi place sa ma car cu laptop-ul in rucsac prin aglomeratia din RATB sau Metrorex. Fac acest lucru doar daca este neaparata nevoie, dar in cazul in care as avea un laptop subtire si usor mi-ar fi mult mai comod. Si pentru ca v-am scris destule legate de imaginea noului notebook de la Asus, va las mai jos si cateva caracteristici ceva mai tehnice, asta ca sa va convingeti de performanta acestui Zenbook.

Astfel, noul Zenbook utilizeaza cele mai recente procesoare Intel Core i7 sau i5 din a doua generație, SATA versiunea 3.0, cea mai rapida unitate de stocare SSD, Bluetooth V4.0 și de asemenea USB 3.0. ASUS a mai adaugat tehnologia USB Charger+ care foloseste puterea portului USB 3.0 pentru reincarcarea dispozitivelor portabile intr-o fractiune de timp din perioada necesara in mod normal.

Ce ziceti de acest notebook? Eu cred ca ati devenit putin ZEN doar cititnd despre el :).

Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 23



Niciun comentariu:

@templatesyard