Asus - wishlist - Lucica Radu

duminică, 13 noiembrie 2011

Asus - wishlist

Cu totii cred ca avem un wishlist pentru fiecare domeniu in parte. Eu fac parte din categoria celor care isi doresc multe lucruri :), astfel ca am liste intregi de dorinte. Dorinte legate de viata mea personala si profesionala, dorinte legate de ultimile produse in materie de make-up, dorinte legate de ultimile modele de haine aparute in magazine si nu in ultimul rand o lista intreaga de dorinte legate de produse multimedia. 

Si daca tot am fost provocata sa povestesc despre lista mea de dorinte privind produsele multimedia am zis sa spun tot ce am pe suflet in cadrul acestui articol. :) Asa cum v-am mai spus, sunt o persoana multitasking si imi place ca totul sa mearga struna, astfel ca prefer pentru filme sa am un monitor mare full hd care sa imi ofere claritate imaginii, iar LED Asus VE248H pare o alegere foarte buna in acest sens. Sunetul este deasemenea un must have, iar placa de sunet Asus Xonar Essence-STX pare a fi ideala pentru un sunet clar al muzicii mele preferate cat si a filmelor. Pentru mobilitate imi place sa am si un laptop, si nu orice laptop ci unul cu adevarat performant. Cred ca acesta ar fi perfect:  Asus G74SX-TZ178D Full HD i7-2630QM 8GB 500GB nVIDIA GTX 560M 3GB. Eu fac parte mai mult din categoria cinefililor si imi place sa urmaresc un film bun pe un monitor mare cu o calitate foarte buna a imaginii, iar ultimul episod din Criminal Minds sau Grey's Anatomy, prefer sa le vad infasurata in patura mea moale in varful patului la laptop-ul meu din gama ASUS si asta mai mult pentru ca in acelasi timp mai scriu pe Twitter sau Facebook.

As putea completa galeria mea multimedia din gama Asus cu: 
- un router wireless Asus DSL-N11
- si un hard disk extern Asus AN300, 500Gb, pentru un back-up linistit al documentelor si a pozelor.

Care este wishlist-ul tau de produse multimedia?

Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr 19.

Niciun comentariu:

@templatesyard