Amorphis & Iced Earth - cronica de concert - Lucica Radu

vineri, 25 noiembrie 2011

Amorphis & Iced Earth - cronica de concert


Cu un an in urma in aceiasi perioada mergeam la doua concerte frumoase: Anathema si Therion. Luna noiembrie 2011 ne-a rezervat din nou concerte pline de adrenalina- Amorphis si Iced Earth. Daca cei de la Amorphis au mai fost pe plaiurile mioritice, cei de la Iced Earth au fost pentru prima oara in Romania.

Am asteptat ceva timp sa ii vad pe scena pe cei de la Amorphis si de data asta am reusit sa ajung si la concert. Dupa o zi plina la birou, am ajuns in Silver Church, locatia unde formatia finlandeza urma sa isi sustina concertul, si mi-am ocupat locul meu de cinste de la bar :). Pana la ora 21:50 cand finlandezii au urcat pe scena, m-am delectat cu cei de la Nahemah si Leprous. Piesele cu care cei de la Amorphis m-au incalzit au fost: My enemy“, “Mermaid”, “Smoke piff”, Crack in a stone” si multe altele. A fost o seara reusita cu muzica foarte buna.




Cei de la Iced Earth, au concertat pe 22 nov, tot in clubul meu preferat - Silver Church. Spectacolul a inceput in jurul orei 21.30 pe ritmurile agitate ale melodiei “Dystopia“. In aplauzele frenetice ale publicului cei de la Iced Earth au cantat atat melodii de pe nou album cat si piese mult cunoscute de public. Nu puteai sa stai pur si simplu sa ii privesti, trebuia sa canti alaturi de ei! A fost o atmosfera incendiara care s-a terminat cu melodia mea preferata - “Watching over me“.





Cu aceste doua concerte am incheiat seria concertelor pe 2011, sa vedem ce ne rezerva anul 2012 in materie de concerte in Romania.

Niciun comentariu:

@templatesyard