Wake up to a better world - Buenos Aires - Lucica Radu

luni, 31 octombrie 2011

Wake up to a better world - Buenos Aires



Te-ai gandit vreodata tu cititorule cum ar fi daca intr-o dimineata oarecare te-ai trezi in cu totul alt pat, alta camera, alti oameni si mai mult ca sigur in alta tara?!
Eu am visat mult timp cu ochii deschisi pana intr-o buna zi cand norocul mi-a suras..am castigat un voucher de calatorie la Buenos Aires. Cu inima pana in gat si cu inca un sac de emotii dupa mine mi-am planificat calatoria pana in cel mai mic detaliu. Cel mai greu m-am hotarat asupra hotelului, nu sunt eu cea mai fitoasa fiinta de pe pamant dar nici nu imi place sa stau oriunde...Dupa cateva zile de citit review-uri pe diverse site-uri de specialitate, m-am hotarat sa ma cazez la NH Hoteles din Buenos Aires. Si va spun sincer, ca am facut o alegere de milioane.


Visam de mult o calatorie pe pamantul Americii de Sud, iar acest concurs mi-a oferit ocazia de a vizita Buenos Aires - capitala Argentinei, un oras ce dateaza inca din anul 1536. Cu peste 12 milioane de locuitori, acesta este cel mai mare oras din Argentina si unul din cele mai mari din America de Sud. Va dati seama, un oras cat jumatate din Romania. :)


Ajunsa acolo dupa un zbor lung, am ales sa imi petrec prima jumatate de zi odihnindu-ma si savurand din oportunitatile promise de cei de la hotel. Nu am ramas dezamagita: camera spatioasa cu o baie imensa si o vedere superba spre oras. Ce nu stiti despre lantul hotelier NH Hoteles este faptul ca sunt preocupati de mediu si fac tot ce le sta in putinta sa il apere, astfel ca:
reduc utilizarea energiilor conventionale
- reduc consumul de apa inutil si administreaza mai eficient resursele naturale
- toate sursele de iluminat din intreg lantul hotelier sunt ecologice
- au grija de mediul inconjurator, astfel ca la fiecare intalnire de afaceri organizata in hotelurile lor, propun conceptul de “ecomeetings”: folosire eficienta a energiei si apei, reducere a emisiilor de CO2, utilizarea de materiale biodegradabile.
Si pe langa toate aceste lucruri laudabile pe care le fac pentru mediu, personalul lor este extrem de amabil, zambitor si mereu gata sa te ajute in orice problema ai avea.
Zece zile departe de Europa, de Romania si nebuneala din capitala au fost extraordinare. In tara tangoului am gasit oameni minunati, locatii superbe, pasiune in tot ceea ce fac si multa bucurie de viata. Eu nu am mai vazut de mult in tara noastra oameni care sa radieze de bucurie atunci cand merg pe strada, la ei acest lucru este perfect normal. Totul a fost mai mult decat minunat!

Astfel, campania celor de la NH Hoteles - Wake up to a better world- cred ca se potriveste de minune pentru Buenos Aires si pentru Argentina in general.

Despre NH Hoteles:
NH Hoteles este al treilea lant din Europa pe segmentul business. In prezent, NH Hoteles detine 400 de hoteluri insumand 59.847 de camere situate în 25 de tari din Europa, America si Africa. NH Hoteles are in derulare 24 de noi proiecte hoteliere ce vor asigura un numar de 3000 de camere.

Nota: acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa 13.

Niciun comentariu:

@templatesyard