Vacanta de mult visata - Lucica Radu

duminică, 9 octombrie 2011

Vacanta de mult visata


M-am trezit dimineata usor ametita dupa un vis ciudat. Prin fereastra deschisa am simtit mirosul toamnei...ploaie...frunze uscate..un peisaj parca rupt dintr-o poezie Bacoviana...Mi-am facut repede o cafea fierbinte pentru a reusi sa inteleg unde au disparut zilele alea frumoase de vara in care simteam cum nisipul imi arde talpile iar spuma marii imi racoreste pielea incinsa de razele soarelui....
Cu gandul departe la marea si nispul meu am luat o decizie impulsiva...mi-am sunat amica care lucreaza la o agentie de turism si i-am zis ca vreau sa-mi faca cea mai buna oferta pentru o vacanta in Bali...cu plecarea cat de repede se poate. Nu am realizat ca este duminica dimineata...si ca ea nu este la birou...dar ce mai conta cand pentru prima oara in viata am actionat impulsiv si chiar mi-a placut...In cateva ore am primit o oferta numai buna pe care am acceptat-o fara sa ma mai gandesc la nimeni si la nimic...14 zile departe de toamna asta rece si trista pe o plaja departe de lume...doar eu si cocktail-ul meu.

Nu m-am gandit la niciun detaliu...cum ar fi faptul ca va trebui sa gasesc o scuza buna pe care sa o prezint la birou sau faptul ca nu am nici macar un troler potrivit pentru aceasta excursie. Salvarea mea a venit de la American Tourister, unul din cei mai mari producatori de valize din lume, care are o gama impresionanta de genti de voiaj pentru toate gusturile. Mi-am ales un troler si o geanta pentru produse cosmetice, numai bune pentru calatoria mea de vis.

Nu am castigat la Loto dragii mei, doar am actionat din impuls o data in viata. Ne auzim cu povesti interesante din Bali cat de curand....

Nota: acest articol participa la a doua etapa a concursului SuperBlog2011

4 comentarii:

Dara spunea...

Succes! :)

Lucica spunea...

La SuperBlog2011 doar :)...vacanta in Bali o las momentan pentru lumea mea imaginara ;)

Allesssia spunea...

sa ne trimiti poze de pe meleagurile pe care pasesti ;)

Lucica spunea...

:)) cu siguranta sis!

@templatesyard