Totul despre tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics - Lucica Radu

joi, 27 octombrie 2011

Totul despre tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics



Pentru ca am in jurul meu destui gameri innebuniti dupa ultimile tehnologii in materie de procesoare de ultima generatie, m-am gandit sa scriu un articol despre ultimile procesoare lansate  pe piata din Romania si anume - AMD APU. Acestea sunt renumite pentru tehnologia pe care o folosesc  si anume: AMD Radeon™ Dual Graphics. 


Tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics, creata special pentru ultimile versiuni ale DirectX 11, ofera o performanta mare atat pentru pasionatii de jocuri cat si pentru cei pasionati de editare foto si video. Aceasta tehnologie combina o placa grafica cu un procesor APU pentru a experimenta jocuri la rezolutii mari si cu o calitate a imaginii mult mai buna , stimuland astfel performanta vizuala pana la 123% atunci cand combini un procesor AMD QuadCore A8 desktop APU cu Radeon ™ HD 6670 AMD. 



Oricat as incerca sa conving si pe cei care nu sunt pasionati de jocuri sau de editare foto ca aceasta tehnologie este cea mai performanta pe acest segment probabil ca nu am sa ii conving. Am prieteni gameri, dar asta nu inseamna ca sunt si eu un fan al jocurilor. Insa imi place muzica foarte mult, iar aceasta tehnologie ma ajuta sa am o calitate deosebita a sunetului, sunt sigura ca si voi sunteti pasionati de muzica! :)

Si sa va mai spun un secret,  APU este capabil sa execute apeluri OpenCL in timp ce placa grafica se ocupa de de redare 3D. Cu toate ca acestea par a fi rupte de undeva din viitor sau dintr-o carte SF  tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics poate oferi nenumarate oportunitati pentru dezvoltatorii de jocuri.

Astfel spus, dragii mei pasionati de gaming...nu stiu de ce mai stati pe ganduri...eu zic sa va achizitionati un procesor AMD APU cat mai curand pentru a trai experiente inedite alaturi de jocurile voastre preferate. Cum credeti ca s-ar juca StarCraft II pe un calculator ce are integrat un procesor AMD APU ?!

Nota: Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa 11.

Niciun comentariu:

@templatesyard