Supravietuitor in jungla urbana - Lucica Radu

miercuri, 26 octombrie 2011

Supravietuitor in jungla urbana


Plecand de la un tweet dat de Razvan Matasel am ajuns sa vad ca mai exista o emisiune despre arte martiale la TVR2. O emisiune care dupa parerea mea mai bine nu ar mai fi daca este realizata in asa fel.

Cu un titlu mai mult decat sugestiv - Supravietuitor in jungla urbana emisiunea prezentata de sensei Sorin Lupascu incearca sa ne invete cum sa ne aparam. Sa-mi fie iertate aceste cuvinte, dar este o parere proprie si personala pe care mi-o asum, nu ai cum sa inveti arte martiale uitandu-te la o emisiune si nici uitandu-te la filme cu Van Dame sau Bruce Lee. Una este sa faci o emisiune cum era - Arta apararii acum vreo 10 ani in care erau prezentate diverse stiluri de arte martiale si evenimente din aceasta zona publicului interesat si alta este sa mintim poporul cu televizorul. Din punctul meu de vedere aceste emisiuni nisate sunt pentru a deschide apetitul pentru acest tip de sport si pentru a-i indruma sa vina in sala si sa invete ce inseamna cu adevarat sa practici arte martiale.

Cat de jos am ajuns daca facem emisiuni in care ne promovam propriul stil de arte martiale si in care spunem ca va invatam karate daca va uitati la noi ?! Sa nu mai zic ca simularile prezentate sunt foarte slabe, lipsite de orice urma de profesionalism.

Nu stiu cine este sensei Sorin Lupascu...dar aberatia de emisiune pe care o prezinta nu vine in ajutorul artelor martiale din Romania!

Niciun comentariu:

@templatesyard