Heidi Choco World - Lucica Radu

duminică, 2 octombrie 2011

Heidi Choco World

Ieri am avut parte de o experienta inedita oferita de Heidi. Am avut norocul sa ma aflu printre castigatorii unui concurs pe pagina de Facebook a celor de la Heidi si astfel am ajuns sa merg in vizita la Heidi Choco World si sa ma joc cu ciocolata :).
Maestrul elvetian Jakob Hausmann ne-a povestit lucruri inedite despre ciocolata. Astfel, am aflat ca ciocolata poate fi combinata practic cu orice alt gust, fie el amar, iute, acru sau sarat. Am mancat pentru prima oara ciocolata cu curry. Mie imi place foarte mult curry in mancaruri dar combinat cu ciocolata este ceva extraordinar. Nu eram la prima intalnire cu ciocolata intr-un laborator, recunosc insa ca ceea ce am vazut la Choco World este mult peste ceea ce iti poti imagina vreodata, de la o igiena extrema pana la ciocolata combinata cu cele mai interesante ingrediente posibile.





Jacob ne povestea ca ciocolata contine un complex de minerale necesare pentru organism pe care nu il gasim in niciun alt produs natural. Este foarte sanatoasa in orice forma pe care am consuma-o. 
Daca vrei sa iti personalizezi si tu ciocolata cu orice produs ti-ar placea, poti merge si tu la Choco World. Costul unui seminar condus de Jacob Hausmann este de 50 ron. Credeti-ma ca merita toti banii...mai ales ca pleci cu ciocolata realizata de tine acasa. Accesul la aceste seminarii se face doar cu programare. Pentru grup aveti reducere :). Iar grupul poate fi intre 5 si 10 persoane. Mai multe detalii vor fi afisate pe Facebook.


De asemenea poti gasi un magazin plin de ciocolata proaspata gata iesita din fabrica la preturi foarte bune, de marti pana vineri de la 9.00 - 21.00 si sambata de la 9.00-17.00.
Daca vreti sa vedeti cum a fost live in laboratorul de la Choco World puteti vedea aici inregistrarile. Si in loc de incheiere, voi stiati ca mosii de ciocolata de la Heidi sunt facuti manual? Este o intreaga arta, credeti-ma! 




3 comentarii:

Dara spunea...

Mmmdelicioasă experienţa ta! Yammy! :)

Lucica spunea...

:) foarte delicioasa. A fost o experienta deosebita.

Allesssia spunea...

yummmy!yammmy!yummmy!

@templatesyard