...doar Metallica - Lucica Radu

vineri, 7 octombrie 2011

...doar Metallica

Am fost pasionata mereu de muzica...si am incercat sa fiu mereu cat mai aproape de artistii mei preferati. Sunetul pe care il auzi cand stai in fata scenei este inconfundabil...publicul frenetic care se impinge sa fie cat mai in fata, mirosul de asfalt incins si asteptarea unei trupe pe care mi-am dorit sa o vad live inca din liceu cand imi inregistram casete cu ei...sa le ascult sunetul chitarilor si al tobelor...Sa ascult si sa cant in cor cu ei melodiile ce mi-au incantat adolescenta... Metallica mi-a incantat auzul pentru mai bine de doua ore in cadrul Sonisphere Festival...La cativa metri in fata lor ii priveam si ii ascultam cu drag...fredonam melodiile o data cu ei iar emotiile vibrau o data cu acordurile lor...Un vis devenit realitate..o trupa pe care o voi avea mereu in sufletul meu.

Dar concertele lor in Romania nu sunt la fel de dese precum as vrea eu, iar nevoia de a-i asculta este mereu vie. Un laptop ASUS N55 sau ASUS N75 pare a fi solutia ideala pentru a ma intoarce in timp de fiecare data cand vreau sa revad concertul de la Bucuresti din iunie 2010. Datorita tehnologiei Sonic Master pot sa ma teleportez in timp precum Captain Picard si sa retraiesc fiecare sunet pe care l-am ascultat in cadrul concertului live.

*Aceasta articol este scris pentru participarea mea la prima etapa a concursului SuperBlog 2011!

Niciun comentariu:

@templatesyard