Calatorie in lumea cadourilor - Lucica Radu

joi, 20 octombrie 2011

Calatorie in lumea cadourilor



Te-ai gandit vreodata ce cadouri ai putea sa mai faci peste 20 ani? Oare cum vor arata magazinele atunci si ce idei originale ne vor putea da pentru a ne impresiona prietenii, familia sau chiar partenerii de afaceri?!

Am sarit in masina timpului si am dat o fuga in anul 2031. Am vrut sa fac cateva cumparaturi din viitor si va voi impartasi si voua aventura mea, asta dupa ce mi-am facut tot felul de scenarii privind lumea peste 20 de ani.

Am aterizat undeva in mijlocul Bucurestiului, oras care acum chiar arata precum Micul Paris...cladiri frumos restaurate, proiectii de holograme in loc de panouri outdoor iar in locul masinilor din ziua de azi gasim tot felul de "masinarii zburatoare". Oamenii sunt conectati tot timpul la diverse tehnologii si sunt mereu preocupati de tot ceea ce ii inconjoara. E liniste si imi place..am luat-o la pas prin centru in cautarea unor magazine...dar nu mare mi-a fost surprinderea cand am vazut ca magazinele de alta data sunt mult mai putine. Am intrebat o vanzatoare care s-a dovedit a fii robot unde sunt restul magazinelor..si mi-a spus ca s-au mutat in online.

Daca acum 20 ani lumea inca isi mai pierdea timpul prin magazinele traditionale acum marea majoritate sunt mutate in sfera digitala. Tehnologiile avansate prin care ne sunt prezentate produsele ne fac sa ne simtim ca intr-un magazin real. Ai posibilitatea sa vezi produsele 3D pana in cele mai mici detalii. Nu ai cum sa te pacalesti cand cumperi ceva. Iar daca iti este teama de a cumpara haine cadou online, afla ca sistemul este foarte bine pus la punct; introduci dimensiunile si primesti produsul fix pe marimea dorita, este mai ceva ca la croitor. Nu ai cum sa ratezi marimea unei rochii pentru prietena ta cea mai buna. :)

Ai o multime de variante pentru cumpararea cadourilor si totul e atat de linistit, interesant si functional incat este o reala placere. Oamenii nu mai merg la mall pentru a pierde ore in sir cumparand cadouri, acum isi fac cumparaturile online si se plimba mult mai mult in parcurile frumos amenajate.

Calatoria mea in lumea cadourilor a luat final. Masina timpului m-a adus inapoi in anul 2011....iar eu am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa! :)

Nota: acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa 7.

Niciun comentariu:

@templatesyard