Aventura de weekend cu Aventuria - Lucica Radu

luni, 24 octombrie 2011

Aventura de weekend cu Aventuria


Am avut o saptamana mai mult decat obositoare la birou, iar pe joi m-am gandit ca merit din plin un weekend plin de adrenalina care sa ma scoata din rutina cotidiana. Mi-am sunat cativa prieteni si le-am propus sa dam o fuga la munte sa ne dam cu caiacul prin apele tulburi ale vreunui rau sau sa facem cateva trasee cu bicicleta pe munte.

Vineri dupa-amiaza ne-a adunat bagajele intr-o cutie portbagaj  Atlantis 780, ne-am luat bicicletele pentru Mountain Bike si caiacul si am plecat sa exploram apele tulburi de munte si o parte a Carpatilor nostri dragi. Recunosc ca eu am antecedente cu muntele si am o teama de vale/drum abrupt insa cu apa ma inteleg de minune. Faptul ca sunt nascuta si crescuta la mare cred ca este un avantaj pentru mine in acest sens. :). Ajunsi intr-o poienita frumoasa am hotarat sa ne punem tabara aici, am pus corturile si am pregatit un foc de tabara. Este sfarsit de august iar noaptea se lasa chiar rece la munte.

Cum s-a crapat de ziua, ne-am trezit, am preparat o cafea la jarul ramas de la focul de seara, am mancat cate ceva si am plecat la drum. Eu cu buna mea prietena G. am vrut  sa vedem cum s-a simtit Huckleberry Finn cand se plimba cu pluta, numai ca noi aveam un caiac pe care nu l-am folosit niciodata. Asta da aventura sa ne vezi ce coboram pe apele invoburate ale raului si tipam cat ne tineau plamanii, adrenalina nu gluma as putea spune. Recunosc ca atunci cand am revenit la cort eram precum niste legume...se scursese toata adrenalina din noi, dar radeam cat ne tineau plamanii de rasuna intreaga padure. Baietii care calatorisera toata ziua cu bicicletele MTB ne tot spuneau sa radem mai incet ca trezim ursii din padure :)).

Duminica la pranz dupa un gratar copios am luat drumul Bucurestiului dupa o aventura de weekend demna de povestit copiilor. Si acum ma intreb ce a fost in mintea mea sa ma urc in acel caiac :). Dar, una peste alta a meritat din plin aceasta excursie la munte. Iar fara ajutorul celor de la Aventuria nu am fi reusit sa avem echipamente asa performante. :)

Nota: acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa 9.

Niciun comentariu:

@templatesyard