ASUS Automobili-Lamborghini VX7 - Lucica Radu

marți, 11 octombrie 2011

ASUS Automobili-Lamborghini VX7

De cand ma stiu traiesc totul in viteza...si totul la maxim. De pe vremea cand faceam schimb de poze de la guma Turbo si cand incepeam sa gust din spiritul artelor martiale m-am indragostit de Lamborghini Diablo...


O data cu trecerea anilor, nevoia de a avea un calculator care sa "fuga" mai repede decat gandul a devenit mai mult o necesitate decat un  moft. Dar visul meu ascuns, a ramas sa pot goni cu un Lamoborghini Diablo pe o pista de Formula 1. Cum sa nu te simti in al 9-lea cer cand conduci masina pe care o aveai acasa doar in colectia de la Turbo? Cum sa nu simti ca explodezi de atat adrenalina ce iti curge prin vene cand un vis devine realitate?!

Si acum ca v-am povestit unul din visele mele ascunse….va mai spun un secret… Cu un Lamborghini Diablo nu poti goni pe drumurile tarii noastre in siguranta insa cu Asus Automobili-Lamborghini VX7 poti calatorii oriunde vrei tu. Avand cele mai puternice procesoare ale momentului, VX7 este cel mai puternic si totodata cel mai elegant laptop al momentului.

Tu nu ai vrea un astfel de laptop pe biroul tau? Eu cred ca s-ar scrie singure articolele pe blog-ul meu iar graficele in Excel se vor face cat ai clipi. :)

Nota: acest articol este scris pentru concursul Super Blog 2011, etapa 3.

Niciun comentariu:

@templatesyard