Lectia de politete - Lucica Radu

miercuri, 7 septembrie 2011

Lectia de politete


Intru in magazin...ma invart vreun minut...si apoi aud o voce calma care imi spune:
- Buna seara! Imi cer scuze ca nu v-am salutat cand ati intrat, dar faceam niste calcule.
- (usor surprinsa de reactia doamnei) Buna seara! Stati linistita nu este nicio problema.

Da...am ramas uimita de politetea doamnei, care mai mult ca sigur era patroana magazinului. Dar m-a uimit cat de calm..cald si politicos a putut vorbi. Mai rar gasesti astfel de oameni in magazinele de la noi. Fie gasesti vanzatoare sictirite care nu te baga in seama nici macar cand vrei sa afli un anumit lucru, fie unele care se baga in sufletul tau si nu te lasa sa vezi marfa ( Ex. MeliMelo, cu politica lor tampita). Una peste alta am apreciat-o pe doamna cu pricina si mi-am promis sa mai vizitez magazinul...poate data viitoare imi si achizitionez ceva.

4 comentarii:

Dorel spunea...

Asa se pierd clientii(ex:MeliMelo), prin atitudinea necorespunzatoare a angajatilor...

Lucica spunea...

eu nu stiu daca e vina vanzatoarelor la MeliMelo, tind sa cred ca este o politica de marketing stupida a companiei...

Allesssia spunea...

politica de marketing!!! si eu evit sa mai merg pe la ei,desi imi placeau atat de mult!!! si imaginea noua a site-ului e varza. urat!urat!urat!

Lucica spunea...

da..site-ul arata urat. Inainte era f ok.. Pacat!

@templatesyard