A fost odata...11 septembrie 2001 - Lucica Radu

marți, 13 septembrie 2011

A fost odata...11 septembrie 2001



O minge mare si rosie ca de foc se ascunde in campia deja aurita de arsita verii.  Toamna isi face simtita prezenta . Cerul este sangeriu, asemeni jertfelor ce se aduceau zeilor in zilele insemnate. Zilele trecute a fost o zi insemnata, nu..nu a fost nicio zi sfanta, a fost o zi in care multi oameni nevinovati au pierit. O zi pe care mi-o amintesc ca si cum ar fi fost ieri..poate si pentru faptul ca o leg de tine straine. Erai fixat in fata televizorului si nu iti venea sa crezi ce vedeai. Stiai ca asta poate insemna un razboi...si nu asta iti doreai. Stiai cum e un razboi, iar numai gandul ca s-ar putea declansa unul iti ingheta sufletul.
Tragedia a fost de proportii, dar, SUA a reusit sa se descurce si dupa masacrul din 11 septembrie 2011. Tu nu ai apucat sa vezi prea multe din ceea ce istoria ne-a rezervat...dar inca e liniste. Nu, nu ne-am construit inca buncare..cu toate ca ar fi asa bune uneori pentru a ma ascunde de prostia care planeaza asupra tarii noastre.

Tu mai stii ce faceai pe 11 septembrie 2001?

2 comentarii:

Allesssia spunea...

Da, eram inca in liceu. Tin minte ca am dat drumul la TV si toate canalele vuiau. In prima faza am crezut ca e un scenariu de film stupid si cretin. Pentru prima data mi-a fost teama pentru viata mea

Lucica spunea...

si la mine a fost tot cam asa...prima data cand mi-a fost teama pentru viata mea...

@templatesyard