Cu cine vrei sa ramai? - Lucica Radu

duminică, 18 septembrie 2011

Cu cine vrei sa ramai?


Tu cu cine vrei sa ramai...cu mama sau cu tata?
Singur intr-o sala de tribunal, fara parintii tai alaturi, tremuri de frica si incerci sa intelegi intrebarea pe care judecatorul ti-o adreseaza...De ce ma intreaba cu cine vreau sa raman? Eu ii iubesc pe amandoi...sunt parintii mei..vreau sa stau cu amandoi...nu pot alege. Chiar daca tatal meu...este mai rece, chiar daca uita sa imi arate ca ma iubeste..e tatal meu, iar ea e mama mea... Ce se intampla cu familia mea? Ce va raspunde fratele meu la aceasta intrebare...nu am vorbit niciodata despre asta cu el...nu ne-am inchipuit niciodata ca va trebui sa alegem intre parintii nostri....

Cum poate alege corect un minor...cum stie el cu cine ii va fi mai bine in viata? Dar de ce se ajunge la divort..mereu este un vinovat...dar de cele mai multe ori vina este impartita...iar cei care sufera cel mai mult sunt copiii...Cum oare poate alege un copil parintele cu care vrea sa stea si cum sa nu se lase influentat de X si Y in aceasta alegere?

Niciun comentariu:

@templatesyard