Cerere in casatorie - Lucica Radu

vineri, 16 septembrie 2011

Cerere in casatorie



Cand iubirea vine dupa 30 ani, iti este mai greu sa dai frau liber emotiilor si sentimentelor, mai ales daca ai avut in trecut o experienta mai putin reusita. Dar iubirea nu are varsta, spuneau batranii si se pare ca de multe ori asa este. Timpul trecea peste ei si niciunul nu avea curaj sa faca pasul cel mare..pana intr-o buna zi cand ea si-a luat inima in dinti.
Eram la birou intr-o mica pauza si studiam diverse modele de inele de logodna pe Coriolan alaturi de colega mea. La un moment dat se opreste pe pagina la un model dragut de inel. Fara a sta pe ganduri si-a comandat inelul si a confirmat comanda. Totul a mers perfect, cei de la client service au fost extrem de amabili. Amuzandu-ne prin birou, am realizat ca totusi nu era o gluma...ea chiar isi comandase inelul de logodna...dar ce va spune iubitul ei despre aceasta isprava? Aceasta era intrebarea care plutea in aer...

In ziua cand trebuia sa ii soseasca coletul...ii spune dimineata inainte sa plece la birou:
- Iubire, vezi ca astazi soseste un pachet pentru mine cu un inel...ai bani suficienti?
- ... a inel?
- Da..mi-am luat un inel, care mi-ar placea sa fie inelul de logodna. Ce zici?
- ( usor ingandurat si surprins ii raspunde) DA, nu este o idee rea.

Si nu as putea spune ca a fost o idee rea, cei doi sunt fericiti si acum la mai bine de doi ani de la fericitul eveniment. Iar viata le este inseninata de un baietel de aproape un anisor. Trebuie sa recunosc, ca ai nevoie de ceva curaj sa il ceri tu in casatorie pe el. In cazul ei...totul a venit din instinct..si se pare ca a avut succes.

Ce inseamna pentru voi casatoria? V-ati lasa ceruti in casatorie de femeia de langa voi? Dar voi, dragele mele, ati face o astfel de isprava?


Sursa foto inel: http://www.coriolan.ro/inele-de-logodna/pure/

8 comentarii:

Allesssia spunea...

A riscat cam mult dupa umila mea parere. A avut noroc...mare noroc chiar.

Tu ai risca?

Lucica spunea...

:))) nu cred..poate cu altul :D

Lucica spunea...

chiar a avut noroc...si chiar se potrivesc :)

Allesssia spunea...

Eu zic sa faci o glumita de genul asta.
Dar sa nu crapi de ras,da? Seriozitate deplina.
Cu ....vin rosu nu bea......cu suc de portocale in pahare ( :)))))) ) la lumina becului ( nu lumanare,ca nu e asa romantic)...sau eventual la lumina monitorului...

Lucica spunea...

=)) stie povestea, si i-am mai batut o data un apropo si a zis mai bine sa nu incerc =)).
Cat despre romantism...sa zicem ca prefera lumina monitorului, lumanarile le foloseste doar cand taie ENEL-ul curentul :P. si nu merge nici cu suc de portocale, ca nu-i place, sa fie de mere :)) sau vesnica Coca-Cola :P

Dara spunea...

Faina povestea! :) Cand am citit titlul am avut emotii... ma gandeam ca asist la o casatorie online :)

Lucica spunea...

:)) este doar o poveste Dara...pe multi i-am indus in eroare cu titlul :D

Andreea spunea...

Intr-adevar, un gest curajos. Gestul nu mi se pare total deplasat, daca sunt amandoi persoane deschise si sincere, nu mi se pare imposibil. Pana la urma, important e ca amandoi sa isi doreasca acelasi lucru :)

@templatesyard