Guban - Lucica Radu

luni, 8 august 2011

Guban

Nu...nu este o postare in scop publicitar...este o postare pentru mine si pentru amintirile mele. Nu stiu cati din voi ati auzit de pantofii de Guban. Eu stiu de la mama mea, care a fost mereu o femeie cocheta si care s-a respectat si se respecta in continuare. Ea nu iese niciodata nearanjata din casa, defect pe care l-am mostenit si eu trebuie sa recunosc. Si ea imi povestea mereu ca pe vremuri cei mai buni pantofi erau cei facuti de Guban, firma care la vremea respectiva fabrica si pentru export. Iar o pereche de pantofi nu era prea ieftina, insa calitatea facea totul.

Stiam in Constanta un magazin care aducea marfa de la ei, insa ramasesem cu ideea ca si ei ca multe alte firme din vremea comunismului au ajuns sa se tarasca de pe o zi pe alta fara sa faca nimic pentru a reinvia brandul. Acum vreo doua saptamani my blood sister isi cauta disperata pantofi pentru cununia civila. Si ce imi vine...dau search pe batranul Google pentru Guban si am ramas surprinsa de ce am gasit. Un site foarte dragut si foarte bine documentat. I-am gasit un model dragut de pantofi, culoarea pe care o dorea si i-am dat link-ul. Si-a facut comanda si intr-o zi i-au ajuns si pantofii la usa. Ii vin perfect si sper sa se simta extraordinar in ei si in ziua cea mare. :)

O surpriza placuta pentru mine...un brand care a rezistat timpului si a demonstrat ca se poate sa fii bun indiferent de moda..vremuri sau cumparatori. Un nume ce a rezistat din 1937 si pana in zilele noastre. Felicitari si la cat mai multe vanzari! ;)

4 comentarii:

Allesssia spunea...

Sunt fantastici chiar. Au un calapod foarte comod, culoare calda si executare impecabila. Eu-s mai mica si recunosc ca nu am auzit de ei de prea multa vreme, insa mama mi-a povestit de ei. Cred ca pot fi cadoul ideal la orice varsta pentru o femeie.

Revin cu impresii si dupa THE BIG DAY!!!:)))

Lucica spunea...

Da...chiar sunt pantofi pentru orice varsta. Astept impresiile dupa "the big day" :D. Hugs sis!

Dara spunea...

Nici nu ştiam că mai există firma asta. Mă mir că a supravieţuit.

Lucica spunea...

da si eu m-am mirat..cica au fost cumparati. E bine ca s-a pastrat brandul si ca fac produse de calitate si acum. Si au modele foarte dragute :)

@templatesyard