De’ale copilăriei - Lucica Radu

vineri, 22 iulie 2011

De’ale copilăriei

Nu am fost cel mai cuminte copil dar nu pot spune că am exagerat cu năzdrăvăniile. Am făcut puţine dar bune.  Era în vacanţa de vară, undeva prin ‘95. Terminasem cu brio clasa a 5-a şi ai mei au hotărât să mă trimită în tabără. Pe vremea aia plecai zece zile în tabără fără acces la telefon prea mult, erai mai mult pe cont propriu şi sub privirile (ne)atente ale profesorilor însoţitori.


Am fost în tabăra Cerbul aproape de Moroieni, la vreo 50 km de Târgovişte. Într-o zonă liniştită pe versantul sudic la Munţilor Bucegi la o altitudine de 875 m, unde ar fi trebuit să mă distrez nu să fac năzdrăvănii.  Dar…

În a treia zi de tabără, m-am rupt de grup şi am luat-o pe alte cărări ale muntelui, într-o zonă destul de abruptă, împreună cu o colegă. Când am realizat că nu mai putem urca, am vrut să coborâm spre tabără. Numai că nici încălţările nu erau pentru aşa ceva dar nici experienţă în căţărări pe munte nu aveam. La un moment dat nu m-am mai ţinut de colega mea şi m-am dezechilibrat ..si m-am rostogolit până m-am oprit în primul copac. Căzătura nu a fost prea moale dar din cauza adrenalinei nu am simţit durere pe moment, însă când am ajuns în cameră am realizat că nu arătam prea frumos. Când a aflat diriga ( săraca prin ce emoţii a trecut) am ajuns de urgenţă la spital în Târgovişte, unde au avut grijă să îmi reimplanteze un incisiv mai mult pe viu decât anesteziată şi să mă coasă la buza de jos.  Juliturile nu se mai puneau, deja  nu mai simţeam nimic..jumătate din tabără am băut supă cu paiul din cauza cusăturilor de la buză care cu siguranţă s-ar fi închis mai frumos dacă exista o cremă precum Bionect ...iar semnul din barbă si de pe genunchi s-ar fi vindecat instant.

Dacă vă întrebaţi dacă am mai fost în tabere de atunci…aflati că da. Singurul lucru mai dureros a fost vizitele destul de dese la dentist :) şi mustrarea părinţilor.

Sper ca în trusa de prim ajutor a fiecărui profesor însoţitor în tabere să existe o cremă Bionect, pentru a repara în timp util ( până la întoarcerea acasă din tabără)  orice tip de tăieturi, arsuri de gradul I sau II, zgârieturi sau leziuni .

De asemenea este bine ca orice părinte să aibă în casă un tub de cremă Bionect. Acum puteţi câştiga unul pentru a-l testa dacă participaţi la concursul de pe Facebook. 

Cum eu v-am povestit o întâmplare din copilăria mea, aştept să îmi povestiţi şi voi una din care aţi rămas cu un semn de bună purtare :).  Aştept poveştile voastre printr-un comentariu.

Niciun comentariu:

@templatesyard