Invitatie la dans Romantic FM - Lucica Radu

joi, 23 iunie 2011

Invitatie la dans Romantic FM

Asa cum am aflat de pe blogul lui Bobby Voicu, cei de la Romantic FM au dansat astazi la metrou la Unirii 1. O idee super, care cu siguranta a oferit un zambet pe chipul trecatorilor. Dansul este o forma a bucuriei si a eliberarii...Daca vrei sa te incarci cu energie pozitiva...este bine sa dansezi!

Imi pare rau ca nu am apucat sa vad spectacolul live, insa apreciez initiativa si mai astept sa vad si altele de acest gen.

O alta invitatie la cultura vine din partea celor de la Grolsch asa cum am aflat de la Razvan Matasel, mai multe detalii gasiti aici.

4 comentarii:

Allesssia spunea...

Super idee!!! La cat mai multe!

Lucica spunea...

yap :)

Chiulica spunea...

Ah, am ratat asta :( Cred ca a fost tare frumos...

Lucica spunea...

da..si eu am ratat... :|. Next time :)

@templatesyard