Despre fotbal si diverse amintiri - Lucica Radu

vineri, 3 iunie 2011

Despre fotbal si diverse amintiri


Cand spui fotbal...gandul meu se duce la echipa de aur...Chiar de eram mica...ma uitam la meciuri alaturi de tata...care nu a fost niciodata un impatimit al fotbalului dar ii placea sa se uite la meciurile nationalei. Si uite asa am invatat ce inseamna fault, penalty, off side...etc. Fiind sportiva de mica...am avut mereu in sange acel spirit de competitie si imi placea sa traiesc fiecare moment al meciului...O data cu varsta, disparitia tatalui...si o data cu regresarea echipei nationale...nu am mai urmarit prea des meciurile acesteia ( mai mult ma enervam cand le urmaream asa ca incet incet am incetat sa mai am incredere in aceasta echipa). 

In seara asta insa am dat pe TVR1 cu intentia sa vad macar primele minute ale meciului cu Bosnia...si se pare ca m-am trezit strigand ca pe stadion :)). M-a prins meciul...a fost si unul frumos...si am devenit nostalgica...m-am vazut copil...tavalindu-ma pe covorul din sufragerie si strigand "Hai Hagi..Hai Mocutza ( asa ii spunea tata lui Dan Petrescu)...etc"

Una peste alta...ma bucur ca am vazut un meci in seara asta...si ma bucur ca am retrait momente ale copilariei.... alaturi de o echipa cu totul schimbata...:) Hai Romania!

Niciun comentariu:

@templatesyard