Tinerete fara batranete si viata fara de moarte - Lucica Radu

marți, 17 mai 2011

Tinerete fara batranete si viata fara de moarte


Nu am vrut sa inteleg niciodata ca viata este trecatoare..nu am vrut sa accept acest lucru...Si totusi am aflat despre asta de mica...mult prea de mica. Aveam doar 6 ani abia impliniti cand bunica mea a trecut in viata de dincolo...abia intelegeam ce inseamna moartea....si totusi am inteles. Ea a fost singura mea bunica...pe ceilalti nu am apucat sa ii cunosc..dar ea...ea a fost ca o raza de soare pentru mine....din primele clipe de viata ea a fost cea ce m-a crescut...ea mi-a format principiile dupa care ma ghidez si astazi... 

Viata insa mi-a dovedit 13 ani mai tarziu ca viata fara de moarte nu exista....si l-am pierdut si pe el...tatal meu. Despre el am mai scris....si ar fi multe de scris...dar nu imi gasesc cuvintele acum....

Daca va intrebati de ce imi amintesc de toti din nou...acum...este pentru ca de la inceputul anului pana acum prieteni dragi mie si-au pierdut fie tatal, fie mama sau bunicul....Vestile astea ma cutremura din toata fiinta si incerc sa imi dau seama ce pot sa ii spun prietenei/prietenului mele/meu atunci cand imi da o astfel de veste...Eu am trecut prin asta...si totusi nu stiu niciodata ce cuvinte sa spun....pentru ca nimeni si nimic nu poate umple acel gol...si fiecare isi are propriul mecanism de regenerare dupa astfel de pierderi. Daca ma intrebati pe mine...v-as spune ca nu ma cunosteam ca sufar la exterior...insa in interior m-am macinat...si nu e bine asa. Dar cand mai ai doar un suflet drag langa tine si vrei sa il vezi zambind faci si astfel de sacrificii...

Stiu ca si moartea face parte din noi...dar nu voi intelege niciodata de ce nu se putea altfel... Ma doare enorm sa imi vad prietenii tristi....sa stiu ca ceva din ei s-a rupt...Capul sus dragii mei...din pacate titlul este doar un basm in realitate nu exista tinerete fara batranete si viata fara de moarte.


6 comentarii:

Chiulica spunea...

Imi pare rau... Nu stiu ce sa zic. Nici eu nu vreau sa accept asta.

Allesssia spunea...

Luci, ziceai ca 13 ani mai tarziu s-a intamplat sa il pierzi si pe tatal tau. Pentru mine ziua de 13 nu a avut niciodata conotatii negative, ba chiar vroiam sa cred ca imi poarta un oarecare noroc. Pe 13 am avut licenta, pe 13 aveam sa aflu ca mi se da o sansa pt un job, pe 13 aveam sa cunosc pe cineva, 13 e nr casei bunicii lui Traian.Bunicul a murit pe 13 mai, dar o sa cred cu aceeasi tarie ca e vb de noroc. Si-a dorit sa nu moara in chinuri sau sa chinuie la randul sau pe cineva atunci cand avea sa fie pe patul de moarte. Imi pare rau ca nu a vrut sa ma vada mireasa cu ochii aia albastrii, dar stiu ca undeva el exista si o sa ma vada.
13

Lucica spunea...

nici eu nu am superstitii legate de 13. nu stiu daca imi poarta noroc sau ghinion...stiu doar ca orice ar fi...cei dragi noua chiar daca nu mai sunt printre noi...vor fii mereu alaturi de noi.

Nimeni nu vrea sa chinuie pe nimeni...ieri dupa ce mi-ai dat vestea...tatal unui alt prieten s-a stins..asa subit in fotoliu la TV...Poate e mai bine asa...decat sa te chinui..chiar daca durerea celor din jur e imensa....

Hugs my dear sis!

@Chiulica, nu vrem sa acceptam dar se pare ca nu avem incotro...viata merge inainte...nu putem ramane agatati in trecut! Hugs!

sulfur spunea...

ce e aia 'moarte' .., 'viata' ..? aiureli ,draga Lu :) senzatii,perceptii, negru..alb .. app,sti k nu exista nici negru,nici alb ?. doar reflexia luminii 'naste' culorile. E vb de INTERPRETARI. Asa si cu moartea/viata. Nu cred ca punem accentul bine. Doare, intr,adevar,pt k nu intelegem.

Lucica spunea...

poate ai dreptate Edy...dar chiar daca am intelege...tot la fel am suferi...Asa cum imi spunea un prieten azi...daca nu treci si prin etapa suferintei....nu poti sa te vindeci... ;)

sulfur spunea...

ca intotdeauna,tu esti mult mai inteleapta ca mine ..:)

@templatesyard