My five Oscar films - Lucica Radu

joi, 26 mai 2011

My five Oscar films

As putea face o lista mai lunga a filmelor de Oscar care imi plac foarte mult, insa Ionut mi-a pasat aceasta leapsa ( pentru care sunt datoare de vreo saptamana) si voi urma instructiunile lui :). Voi selecta cinci dintre cele mai importante filme de Oscar care mie mi-au mers la suflet. :)

1. Gone with the wind ( 1939)


2. One Flew Over the Cuckoo's Nest ( 1975 )


3. The Silence of the Lambs ( 1991)


4. The Departed ( 2006(


5. Lord of The Rings ( toata seria)


Am incercat sa fac o selectie foarte stricta pentru a ajunge la doar cinci filme, dar clasamentul final este chiar reusit. Pe locul I pentru mine va fi mereu- Gone of the wind. Cred ca l-am vazut de vreo sase ori si l-as mai vedea. Este filmul de care nu ma plictisesc niciodata. Iar un film ce a scos din mine pasiunea pentru psihologie este: Tacerea Mieilor.

Voi ce filme de Oscar aveti in suflet? Leapsa merge mai departe catre: Iusti, Allesssia, Dara, Chiulica, Madalin si Ioana.

Multumesc inca o data lui Ionut pentru provocare ;). Dara nu am uitat nici de leapsa ta..vine si ea :).

7 comentarii:

Lucica spunea...

:)

sulfur spunea...

pai stai asa ,sa ma gandesc .. :/
top 5 filme..greu.. :
A.I. Artificial Intelligence
Dark City
Sin City
The Last Boyscout
Last Action Hero .. + toate filme sf bune, Star Trek,Andromeda,Stargate,alea vechi gen quo vadis, ben-hur,.. :))

Lucica spunea...

:D traiasca SF-ul! Frumoase filme ai ales ;)

sulfur spunea...

Heil yeah !. Fara sf, ce banala ar fi lumea. Nici ale tale nu sunt rele. E totul f relativ,si personal. Deci esti o romantico-psihologo-fantastico-action women ! Guud. :D

Lucica spunea...

:)) ce caracterizare mi-ai facut :D. Chiar se potriveste.

Dara spunea...

Si mie imi place "Pe aripile vantului"! Si Jack Nicholson. ;;)

Chiulica spunea...

Multumesc Lucica! Voi prelua legatura :)N-am vazut inca The Departed, dar sigur weekendul asta o sa-l vad!

@templatesyard