Jurnal de concert - Roxette - Lucica Radu

marți, 31 mai 2011

Jurnal de concert - Roxette


Astazi am avut parte de o surpriza din partea celor de la Antena1, am castigat un bilet la concertul Roxette cu acces in backstage :). Dupa o mica aventura pentru ridicarea biletului si inca una pana am ajuns la Zone Arena, locul unde a avut loc concertul, am ajuns in sfarsit la locul cu pricina. Cei de la Intact m-au indrumat spre backstage, loc unde am asteptat vreo 15 min pana cei de la Roxette au putut sa ne primeasca. Eram o mana de oameni ce asteptam sa ii intampinam pe cei de la Roxette. Cu flori pentru Marie si un tablou cu o caricatura pentru Per i-am intampinat pe membrii trupei Roxette. Eu nu sunt genul de persoana ce se entuziasmeaza, pentru mine vedetele sunt tot oameni, nu am emotii in jurul lor, ii admir foarte mult si atat. :)






Cand am dat mana cu Per si am facut cunostinta, i-am spus ca ii ascult inca de cand aveam 9 ani, Roxette si Depeche Mode mi-au animat copilaria. A ramas putin uimit cred ;). Iar lui Marie, i-am urat "La multi ani!" si i-am spus ca ma bucur enorm ca a trecut cu bine peste acea cumpana a vietii. Aparent pare recuperata,nu 100% si cu siguranta nu v-a mai fii ceea ce a fost, dar vocea nu a parasit-o niciodata. Este o femeie demna de admiratie, a luptat cu moartea si astazi ne-a demonsrat live acest lucru, intr-un concert extraordinar.


Foarte punctuali, au urcat pe scena la ora 20:10 in strigatele frenetice ale publicului. Au cantat melodii celebre, precum: Sleeping in my car, The Big L, It must have been love, How do you do, Dangerous sau Spending my time. La melodia "It must have been love", publicul a cantat impecabil, iar Marie a exclamat- "Incredibil".  De asemenea publicul i-a cantat La multi ani lui Marie...peste 15000 de oameni au cantat in cor Happy Birthday Dear Marie!


O mare surpiza pentru public a fost ca in timp ce Per prezenta trupa, chitaristul trupei Roxette a inceput sa cante Ciuleandra in aplauzele publicului.


Cu toate ca nu au cantat piesa Vulnerable, concertul a fost un real succes. La finalul concertului Roxette scriau pe pagina lor de Facebook:
"Just came back from a super show in Bucharest. What a crowd!!! We have the best fans in the world!!!! Had a blast. And Marie is saying THANK YOU to everyone singing Happy Birthday To You!!!!! We have  to come back to this place pretty soon!!!!!"


A fost o seara de neuitat!

9 comentarii:

Allesssia spunea...

Esti pusa pe castig,sis,anul asta! Bravo!

Lucica spunea...

:) da...cine stie poate castig si la loto! Dar pt asta trebuie sa si joc :))

vicol91 spunea...

Poi biletul pe care l-ai castigat era initial al meu. Dar cum nu am putut ajunge, ma bucur ca ai relatat cate ceva de la fata locului!

Lucica spunea...

da..se pare ca am fost norocoasa :). Eram cat pe ce sa nu ajung nici eu...a fost o zi nebuna ieri...dar a meritat efortul. :)

Sper ca ti-a placut ceea ce am scris! Te mai astept pe blogul meu. O seara frumoasa! :)

sulfur spunea...

Ia te uita, Lu cu Roxette..hmm. esti faimoasa deja :P

Lucica spunea...

:D daa..vedeta nu gluma :P

Chiulica spunea...

Ha ha! Ce tare!! :) Super ( eu vreau Depeche... nu am fost asa mare fana Roxette )

Lucica spunea...

:) si eu vreau Depeche, am avut bilete luate ultima data cand trebuiau sa vina in 2009...si am ramas cu buza umflata :|

Lucica spunea...

eu am copilarit cu muzica celor de la Depeche si a celor de la Roxette ;)

@templatesyard