Cum sa ai o campanie online de succes?! - Lucica Radu

joi, 19 mai 2011

Cum sa ai o campanie online de succes?!

“Nu supravieţuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai uşor adaptabile.” – Charles Darwin

Într-o lume în care schimbările vin peste noi din ce în ce mai repede trebuie să ne adaptăm pentru a putea ţine pasul cu acestea. Acelaşi lucru se întâmplă şi în publicitate, trecerea spre online s-a făcut relativ brusc. Ne-am trezit cu multiple posibilităţi de promovare într-o lume virtuală ce are din ce în ce mai mulţi adepţi decât mediile clasice. De asemenea odată ce valul reţelelor sociale a venit peste noi, Facebook a devenit peste noapte un gigant în lumea advertising-ului, iar rezultatele sale nu se lasă aşteptate. Continuarea articolului o gasiti pe PRwave.ro

5 comentarii:

sulfur spunea...

nu se lasa, nu..ce noroc pe pustiulicii aia,sau care au fondat feisbuc..multe sute de milioane de dolari. Asa e omu' stupid,intr.o societate cretina,de poti castiga atat nefacand nimic :))

Lucica spunea...

pustii aia au muncit...au avut o idee aparent stupida...ce ulterior a facut o multime de bani...Pentru oamenii din publicitate Social Media( Facebook, Twitter, Bloguri, etc) este o provocare pe care le e frica sa o incerce ;).

sulfur spunea...

da,mi voie sa cred k nu au muncit deloc. Asta nu e munca,doar o idee spontana,sau o incercare . Nu cred ca e munca sa faci un server,sau mai stiu eu,cu care sa incepi un hosting pe net (whatever, nu sunt un tehnician).
Si cred sincer,desi si eu bantui pe blog,ca e foarte fad sa te intalnesti si sa socializezi virtual. As prefera o strangere de mana puternica,o privire directa,si un zambet oricand.

Lucica spunea...

si eu prefer socializarea offline..insa ne departam de la subiect, articolul este strict pe partea de business si strict legat de campaniile online. E o intreaga industrie in sensul asta...

Si acum sinceri sa fim...cine nu vrea sa aibe o idee de moment din care sa scoata milioane de euro... ;). Eu inca mai caut ideea :D

sulfur spunea...

Si tu te abati :P era vb despre faptul ca nu e o munca ce au facut ei(el), nu de cine ar vrea,sau nu ar vrea sa aibe ideea. Eu nu as vrea sa am astfel de idei,nici milioane de dolari. Banii in cantitati industriale aduc griji in la fel de..cantitati. probleme,stress,nebuneli,ne fac sa o luam razna. Sa fim aroganti,si snobi.Mentalitatea romanului : bani multi,castigati usor,daca se poate printr.un miracol :P
En fin,pe partea de business nu ma bag (nici nu ma interes). SPor la cautat ! :)

@templatesyard