Tabara de vara - Lucica Radu

luni, 11 aprilie 2011

Tabara de vara



Zi frumoasa de vara...autocarul isi croieste drumul prin munti, noi eram obositi de atata drum si totusi nerabdarea  de a ajunge in tabara era mare. Eram doar niste copii, abia terminasem clasa a 6-a, iar ideea ca vom petrece zece zile departe de casa, fara parintii cicalitori pe capul nostru ne umplea trupul de adrenalina.

Prea multa adrenalina as spune..caci in prima seara eram cat pe ce sa zburam inapoi spre Constanta :)). Copiii din noi, nu aveam somn si am stat toata seara la palavre si ne-am tot plimbat pe scarile cabanei...Ghinionul nostru, directorul taberei avea camera perete in perete cu camera noastra ( de parca l-am pus noi sa aiba camera acolo :)) ) si bineinteles ca nu a putut dormi. Si ghiciti pe cine i-a casunat pe camera noastra ca de...era perete in perete cu a lui..Si dai si plangi si roaga-l pe om ca noi suntem copii cuminti si ca nu ne era somn si pune-o pe diriga saraca sa isi puna obrazul pentru noi..Daca ne vedea cineva eram precum Nica ce a ramas fara haine cand a plecat la scaldat.. :).

Astazi mi-am adus aminte de aceasta aventura ascultand Peter Andre cu Mysterious Girl, melodie ce rasuna in toata discotecile din acel colt de lume in vara lui '96.

video



6 comentarii:

Chiulica spunea...

:) Fain... Eu n-am fost niciodata in tabara. Cred ca era distractiv, nu?

Lucica spunea...

da era :)...multe tampenii mai faceam :))

Dara spunea...

Ah... cât am putut să detest perioada petrecută în fiecare tabără! =)) Aveam senzaţia că ai mei mă trimiteau mereu în tabără doar pentru a mă pedepsi. Nici acum nu-mi gâdilă plăcut auzul cuvântul "tabără"... :))

Lucica spunea...

:))) vai...aveam si eu multi colegi care plangeau ca vor acasa...Eu abia asteptam sa plec...mi-au placut intotdeauna nebunelile astea :D

sulfur spunea...

Cam multa adrenalina,ce e drept, pt clasa a 6,a :/ Imi inchipui ca erati asa cam ca diavolul ala tasmanian din desene :P. ZBRRRRR! ZBBRRR

Lucica spunea...

:))))

@templatesyard