O viata pe gheata - Lucica Radu

joi, 28 aprilie 2011

O viata pe gheata

Intr-un campionat mondial fara Plushenko si Lambiel am descoperit si alti patinatori frumosi si foarte talentati. Daca incerci sa reprezinti Rusia dupa nume precum Plushenko si Yagudin trebuie sa incerci sa te ridici macar la jumatatea predecesorilor tai, iar Arthur Gachinski a fost la inaltime. Singurul reprezentant al Rusiei a ajuns pe locul 3 dupa un spectacol foarte frumos.




Surpriza Campionatului la sectiunea baieti a fost Patrick Chan, canadianul ce a ocupat locul 1 cu un exercitiu executat perfect. Canadianul a bătut recordul mondial pentru punctajul obţinut la proba liberă şi în total. El a reuşit 280.98 de puncte în total, faţă de recordul anterior de 264.41, realizat în 2008 de japonezul Daisuke Takahashi. Daisuke Takahashi ocupand doar locul 7 anul acesta.




Dezamagirea mea la acest campionat mondial masculin a venit din partea lui Brian Joubert ce nu a fost in forma prea buna si a ocupat doar locul 8.:(
Astept cu nerabdare si urmatoarele probe. La perechi, s-a impus perechea germana formata din Savchenko si Szolkovy.

5 comentarii:

Dorel spunea...

Ce magie, sa iti poti mentine echilibrul pe gheata... Nu am incercat niciodata acest sport si nici nu ma tenteaza. Patinoarul ramane inca, un subiect tabu pentru mine. :)

Lucica spunea...

da..este ceva cu adevarat magic :)

Nici eu nu am incercat acest sport, insa ma tenteaza sa incerc :D

Christina spunea...

Superb sportul asta.

Lucica spunea...

da este superb :)

Multumesc de vizita Christina! :)

sulfur spunea...

nu,nu..noi multumim pentru stiri :) . de fapt,cum eu nu ma uit deloc la tv, chiar imi prinde bine.

@templatesyard