Melancolie de primavara - Lucica Radu

duminică, 10 aprilie 2011

Melancolie de primavara

E noapte tarziu..sfertul de luna incearca sa isi faca loc printre stelele ce umplu cerul negru. E liniste..mirosul florilor de zarzar imi inunda sufletul...e asa liniste, parca-mi aud si gandurile. Ma plimb pe ulite pustii...parca astept sa imi iasa in cale o zana sa imi implineasca toate dorintele...O caut cu privirea in fiecare coltisor al ulitei..si nu apare. Mi-a zis ca mi se va arata azi...oare a uitat de mine? Si...aveam atatea sa ii spun...dar nu-i nimic e doar inca o fiinta ce ma dezamageste...

Cantecul cocosilor m-au trezit brusc...afara e crapat de ziua si soarele deja si-a facut aparitia, ma ridic in capul oaselor si cercetez camera cu privirea. Oare-am visat aseara? Unde e mirosul ala placut de zarzar...si zana mea?  A fost doar un vis...o lume imaginara si o zana ce nu a aparut nici macar in vis. Imi spal fata cu apa rece si iau o gura de cafea...am inceput o noua zi in aceiasi lume nebuna...

6 comentarii:

sulfur spunea...

Exact cantatul cocosilor m,a trezit si pe mine azi dimineata ! Pe la 7 fara ceva. Sau latratul cainelui..:/ oricum pusesem telefonul sa..miaune la 7.
IN fiecare dimineata regret profund ca nu m,am pus la somn mai devreme :) .
Sti, de fapt miracolul treb sa se petreaca inauntru ,nu afara.
p.s. si daca mai eram inca adormit, m.a trezit piesa aia a ta din postare :P

Lucica spunea...

si eu am regretul ca nu ma bag la somn mai devreme...dar seara pur si simplu nu reusesc. Azi e duminica oricum, imi permit sa dorm mai mult. ;)

PS Si ti-a placut piesa? :P

sulfur spunea...

Pentru anumite dispozitii, da,merge. Vorbesc de piesa asta rock. Dar dimineata,cam sperie . Era sa fac stop cardiac :P

Lucica spunea...

:)) esti tanar nu faci asa usor stop cardiac :P

Dara spunea...

Mi se pare mie, sau eşti supărată pe mulţi? Orice ar fi, nu te lăsa afectată, nimic nu merită!
Eu aştept nerăbdătoare şi primăvara de afară, nu doar pe cea din calendar... :((

Lucica spunea...

nu este o perioada prea roz...dar ma tratez...:)

Astept si eu primavara..poate mi se mai incalzeste sufetul ;). >:D<

@templatesyard