Etica - Lucica Radu

vineri, 8 aprilie 2011

Etica


"Artele martiale incep intr-un punct si se termina intr-un cerc.", spunea Mas Oyama

La fel este si viata daca stai sa privesti filosofic problema, viata incepe intr-un punct atunci cand te nasti si se termina intr-un cerc, atunci cand disparem din lumea aceasta. Etica se aplica in orice moment si in orice domeniu, cu siguranta exista momente in care nu vom reusi sa fim oamenii cei mai etici, asa cum spunea si sulfur daca vreau sa obtin ceva cu orice pret, este posibil sa uit de moralitate si etica.

Cine ne spune noua ce este bine si rau? Ce este sau nu este etic? Educatia parintilor sau cea din scoala ne ajuta in viata asta plina de surprize? Vedem in jurul nostru oameni ce sunt in stare sa calce pe cadavre pentru a obtine ceea ce vor, credeti ca ei stiu ce este etica sau credeti ca au auzit vreodata de asa ceva?

5 comentarii:

sulfur spunea...

:D si uite asa,am ajuns eu vedeta,hhh. Multumesc. Cum chestiile filosofice ma intereseaza si pe mine,am sa spun si eu,cu voia d,voastra ,cate ceva.
Recomand tuturor -Etica pentru fiul meu Amador-Fernando Savater. Adica asta pentru idealisti si cei care cauta sa traiasca frumos.
Pentru mine,insa, prefer sa fiu mai putin etic cand VREAU ceva. Si pentru ca lumea e,pana la urma,o jungla,si trebuie sa ne adaptam,din pacate.. altfel nu stiu daca putem supravietui.
Insa mereu exista Speranta.
p.s. salutari autoarei :)

Lucica spunea...

:D pai de la discutia cu tine mi-a venit inspiratia, asa ca ti-ai meritat locul la mine pe blog :).

P.S. Ma duc sa ii transmit salutari autoarei! :D

Chiulica spunea...

Interesant. Aflu lucruri bune de pe blogurile voastre :D Binenteles ca voi citi si eu cartea. Multzam, Lucica si Sulfur!!

P.S. (si eu motz) Noapte buna, inca o data, Luci :)

sulfur spunea...

cu placere.Insa eu unul am atat de putine lucruri bune de invatat pe altii. si atatea proaste,pff :D

Lucica spunea...

Chiulica ma bucur ca pot sa ofer si lucruri bune celor din jur :)

Noapte buna si voua :) (din nou :D)

@templatesyard