Egoism dus la extrem - Lucica Radu

miercuri, 6 aprilie 2011

Egoism dus la extrem


Imi rezerv dreptul la replica, imi rezerv dreptul sa aleg doar ce imi place, sa vorbesc doar cu cine vreau. Sa fiu rea, egoista, blanda, iubitoare atunci cand asta simt. Noul meu "eu" imi spune sa fac totul cum simt si sa nu ma intereseze decat de mine. Egoism dus la extrem ar spune unii...eu as spune realism!

De ce gandesc asa? Pentru ca nu mai vreau sa mai suport prostia si linguseala oamenilor...Nu ii mai suport...Oameni buni...incercati sa fiti sinceri...mai bine nu spuneti nimic decat sa spuneti o prostie!


7 comentarii:

Dara spunea...

Bravo ţie! Vreau şi eu reţeta, pentru că am o maaaare problemă şi nu ştiu cum să o repar...

Lucica spunea...

Incet...incet reusesti...mie cred ca mi s-a umplut paharul si am inceput sa ma revars... :|

Nu zic ca este bine, dar este sanatos :).

Dara spunea...

... Din punctul meu de vedere începe să fie necesar. Aşa că ar fi şi bine, şi sănătos. Numai să reuşesc! :)

carolina d spunea...

Realism, realitate, e viata ta, alearga in ea cum ti-ai propus!

Lucica spunea...

asta si fac draga mea...imi traiesc viata asa cum vreau! :)

Multumesc de vizita :)

sulfur spunea...

Asta imi zic si eu. Mai bine tac decat sa zic vreo prostie. desi mai mereu zic prostii :). Sper sa,ti fie mai bine,Lucica. Pari o feminina de treaba.

Lucica spunea...

@sulfur: :)) nu cred ca zici prostii...Sper sa ne fie tuturor bine..cine stie poate intr-o zi..ne va fi bine ;)

@templatesyard