Franturi de ganduri - Lucica Radu

duminică, 6 martie 2011

Franturi de ganduri


Miros de mare...suflete ratacite si iubiri amortite...o saptamana plina de tristete amestecata cu bucurie si iubire...

O stea a mai cazut in gol..un suflet pe Pamant s-a mai stins...un prieten drag si-a vazut parintele pentru ultima oara...ce cruda este viata uneori...

Am mirosit marea din nou..ti-am vazut chipul ascuns in valuri si mi-am amintit primul sarut..vantul imi mangaia tamplele...iar inaltimile imi dadeau fiori...unde erai atunci cand mi-a fost greu?

File de jurnal rupte si regasite...recitite dupa ani si ani...sperante si vise inecate...trairi si remuscari...iubiri patimase ce au apus de mult...o viata de om traita printre versuri...

Un comentariu:

Dorel spunea...

Complexitatea existentei umane....amestec de sentimente, trairi, sperante cazute in neant, putina iubire risipita...

@templatesyard