Daruiti un zambet unui copil in ziua de Pasti - Lucica Radu

duminică, 20 martie 2011

Daruiti un zambet unui copil in ziua de Pasti

Am  mai participat la campanii de strangere de fonduri pentru copii nevoiasi si inainte, insa niciodata nu am apelat la promovarea acestora pe blog, nu pentru ca nu as avea sprijin din partea voastra ci pentru ca am apelat mereu la contacte directe. Dar cum timpul nu imi permite sa merg la intalniri cu toti oamenii binevoitori, am sa scriu si aici cateva cuvinte legate de mica noastra campanie.

Impreuna cu Gabitza , dorim să aducem o rază de fericire în sufletul unor copii cu cerinţe educaţionale speciale, din cadrul Scolii Speciale Nr 2 Constanta, care suferă atât de boli psihice(handicap sever şi moderat), dar şi de alte boli fizice(TBC, hepatita C, tetrapareza spastica, hipoacuzie..). 

În prezent în unitate sunt şcolarizaţi copii din judeţ (externi, care au familie), dar şi copii instituţionalizaţiin Centrul de plasament ”Ovidius” (orfani sau abandonati). Acestia prezintă dignosticul de deficienţă mintală (moderată şi severă) cuprinşi în clasele I-X şi sunt repartizaţi în clase conform particularitaţilor de vârstă dar şi a dignosticului.

Daca doriti sa faceti ca sarbatoarea Pastelui sa fie un pic mai vesela pentru acesti copii, puteti dona o suma de bani simbolica sau este binevenit orice altfel de ajutor (haine, jucarii, carti, rechizite, etc).
Cu ajutorul banilor stransi le vom putea darui pachete cu alimente de Paste.

Va las mai jos cateva poze de la activitatile pe care le desfasoara ei in cadrul scolii. Pentru informatii despre cum puteti dona va stau la dispozitie.












8 comentarii:

Adelin spunea...

Sper sa fac si eu asa ceva de Paste, dar intr-un mod individual, nu mai multi. Sau daca e sa fie , cativa prieteni... Sa ajutam un copil sau mai multi si sa le daruim ceva...

sulfur spunea...

psiholog..hm, in sfarsit,cineva competent cu care sa ma 'paruiesc' pe teme filosofice,hhh

Lucica spunea...

:) poate vom avea ocazia sa ne si paruim pe teme filosofice :D. Bine ai venit pe blogul meu!

sulfur spunea...

app, scz.ma, nu ti,am spus ca mi se pare f frumos ce vrei sa faci pt copii. Ar trebui s,o facem toti,si mai ales cei ce au puterea in tara asta ala-n-dala,daca nu ne.ar retine foamea din stomac,grija pt posesiuni,sau simpla ignoranta.

sulfur spunea...

ah,e 1 aprilie..(si nu e pacaleala ce am scris!) :)

Lucica spunea...

:) din pacate e foarte greu sa obtii fonduri, lumea nu renunta la jumatate de pachet de tigari pentru a face o bucurie unor copii. Dar nu e prima oara cand ma lovesc de astfel de oameni...merg inainte chiar daca ma lupt cu morile de vant...

sulfur spunea...

asa e . insa stii,lumea nici nu prea da si pentru ca nu are siguranta ca banii aia chiar ajung la copii.Sunt atat de multi escroci,se intampla ca in bancul cu lupul si ciobanul :) . Nu face nimic daca te lupti cu morile,si don quijote a facut,o si a ajuns nemuritor ,hhh . Un salut amical.

Lucica spunea...

Asta asa este..oricum am primit tot de la oamenii care ma cunosc si care stiu ca tot ce fac este pentru acei copii.

O seara frumoasa! :)

@templatesyard