Multumesc străine... - Lucica Radu

duminică, 6 februarie 2011

Multumesc străine...

Un gand...o vorba...o imbratisare si o raza de soare...Asta mi-ai oferit tu, "straine" in dimineata asta...Credeam ca ai uitat...poate la tine timpul se masoara altfel decat aici pe Pamant...dar se pare ca nu...Stiu ca esti langa mine mereu...pentru ca de multe ori iti simt atingerea si mangaierea ....

Azi m-am trezit senina si linistita....cu o lacrima ce se scurgea alene pe obraz...Iar ai stat putin...iar nu am apucat sa iti povestesc ce am mai facut...Cat costa biletul pentru a veni in fiecare seara in somnul meu...sa stam la palavre? Spune-mi te rog...poate pot sa ti-l cumpar! Mi-ai simtit temerile si oboseala acumulata din cauza sesiunii si a muncii....Au ajuns pana la tine straine? Pana si tu m-ai intrebat cat mai am de gand sa invat...Hmmm...pai nu tu mi-ai spus ca fara scoala nu fac nimic in viata?! Eu doar ti-am urmat sfatul...si uite ca asta fac invat in speranta ca intr-o zi voi culege si roadele.... 

Te iubesc străine! Iti multumesc ca nu ai uitat nici anul asta de ziua mea....a mai trecut un an pe langa mine...si vor mai trece si altii la fel de multi si grei....dar stiu ca vei veghea mereu asupra mea...

7 comentarii:

carolina d spunea...

I love reading your posts! Thank you for sharing!

Dara spunea...

Cuvintele tale dor... atât de mult...

Lucica spunea...

Nu vreau sa te intristezi Dara...deobicei in ajun de ziua mea si de sarbatori imi apare in vis...semn ca e mereu langa mine. Si pe cat ma intristeaza asta pe atat ma bucura putinele clipe din vis...

O zi frumoasa sa ai! :*

Dara spunea...

Nu tu m-ai întristat. Întâmplarea face ca de dimineaţă, după ce am dus-o pe cea mică la grădiniţă, tot drumul spre casă m-am gândit la tata... mă gândeam că... a mai trecut o iarnă şi el nu mai e... şi e greu, şi doare.
Aşa că, atunci când am citit cuvintele tale, am ştiut imediat cu cine vorbeşti... am lăcrimat fără să vreau.

Eu îţi urez la multi ani şi îţi trimit o îmbrăţişare caldă, din toată inima. :*

Lucica spunea...

Multumesc frumos de urari draga mea! Te imbratisez cu drag! :*

Mădălin Ciortea spunea...

Viata devine cu adevarat trista cand doar acei straini sunt sursa bucuriei si a sperantei, chiar daca artificiul sufletesc pare putin paradoxal.

Lucica spunea...

Nu acei straini sunt sursa bucuriei si a sperantei...ei doar exista acolo undeva in sufletul meu si vor exista mereu. Ma bucur de tot ce imi ofera viata...si incerc sa le iau asa cu bune si cu rele...:)

@templatesyard