Leapsa lui Bogo - Lucica Radu

duminică, 5 decembrie 2010

Leapsa lui Bogo



Pentru ca Bogo a jucat o leapsa interesanta m-am gandit sa o joc si eu putin...asta sa vedem cat ma mai tine memoria :)..
La 0 ani: era mica...mica...nu mai tin minte de atunci...Stiu doar ca era frig tare cand am venit pe lume :)

La 2 ani: m-am urcat singurica in pod ( s-a blocat tata cand m-a vazut pe scari sus :D )

La 3 ani: m-am dus la magazin si am cumparat paine singura :)- de pe atunci am invatat sa fac shopping :D

La 4 ani: am mers in primul concediu cu ai mei :)- la Olanesti.

La 5 ani: am fost Alba ca Zapada la gradinita ( aveam peruca bruneta pe cap :)))) )

La 6 ani: am descoperit scoala...si culmea e ca mi-a si placut...datorita bunei mele invatatoare- Doamna Stan Margareta ( din pacate nu mai stiu nimic de ea de vreo 5 ani :|)

La 9 ani: m-am apucat de karate :))), am mers cu jumatate de clasa sa ne inscriem la cursurile de karate kyokushin, pe unii i-a tinut mai mult...pe altii mai putin...pe mine m-a tinut vreo 13 ani...iar de 2 luni sunt inapoi in Dojo datorita lui Ionut,  dupa 3 ani de pauza nici nu credeam ca o sa ma mai intorc in sala...Dar stiti cum e...prima iubire nu se uita niciodata :).

La 10 ani: am avut o cumpana grea...am cazut pe munte in tabara si am scapat destul de bine ( daca se poate numi asa, tinand cont ca mi-am bulit ambii incisivi si am fost cusuta la gura), si spre surprinderea multora anul urmator am mers in tabara din nou :D

La 14 ani: am intrat la liceu....in ciuda profesoarei mele de matematica din generala...ce mi-a spus, citez: "o sa intrii tu la Pedagogic cand or zbura porcii pe sus". Se pare ca au zburat si porcii...ca am intrat la clasa de matematica-informatica a 7-a din clasa....Se mai intampla si minuni doamna profesoara!

La 15 ani: M-am indragostit lulea...:)))...primul sarut...fiori...nebunii...si bineinteles nicio relatie la orizont...( baiatul era prea ocupat cu agatatul in paralel :))) ). Oricum au fost interesante toate acele momente petrecute impreuna :) ( acum e om respectabil- dl doctor :) )

La 16 ani: am castigat locul 2 pe tara la nationalele de kumite  kyokushin-seniori :), emotii mari si rezultate frumoase.

La 18 ani: am dat bac-ul si admiterea la facultate. Iar in ciuda profesoarei mele de matematica din liceu de data aceasta ( am avut eu ce am avut cu profele de mate! )am ales sa raman la Facultatea de Psihologie si nu la Inginerie Economica in Constructii ( unde intrasem cu bursa chiar). Dupa examene m-am angajat ( august 2002) pentru a putea sa imi platesc taxa la facultate...Si de atunci tot muncesc...si nu ma mai opresc :D.

La 19 ani: Un an greu de descris in cuvinte...M-am indragostit din nou :) ( de data asta mai pe bune decat in liceu). Dar de cele mai multe ori sentimentele nu sunt totul...In vara am primit lovitura ca tata are cancer...la nici trei luni...in noiembrie l-am pierdut...pe el si pe cel pe care-l credeam dragostea mea...( nu poti sa alegi mereu corect din pacate).

La 20 ani: Incercam sa imi maschez durerea suferita avand tot felul de activitati...munca...scoala...AEGEE(voluntariat) si sport...Si mai cochetam ici colo cu cate un baiat :"> ( cea mai tare despartire "ever" a fost de un tip cu care iesisem doar de cateva ori si ii era lui frica ca nu putea sa imi ofere prea mult..si a avut o replica de neuitat..."stii...mi-ar placea sa ramanem AMICI....:))") Am fost amuzata la culme de aceasta replica mult timp :D.

La  21 ani: am avut parte de cea mai tare petrecere surpriza de ziua mea :) Multumesc Elena!

La 23 ani: aveam sa descopar mirajul marketingului si a publicitatii in care ma invart si astazi. Tot atunci l-am cunoscut pe M. ce a invatat sa imi fie atat iubit cat si prieten...

La 24 ani: Am parasit Constanta pentru Bucuresti...Am facut un pas important..pe care nu il regret....Bucurestiul m-a adoptat...mi-am facut prieteni noi si am schimbat joburi multe ( criza bat-o vina ! :| ). Dar eu am ramas acelasi om....:)

La 25 ani: Am simtit lipsa unei activitati in plus :)) si am dat admitere la master- SNSPA- Publicitate si Reclama. Acum mai am putin si il termin...:D

La 26 ani: Am mers la cele mai multe concerte din viata mea ( sunt pe blog cronici pentru fiecare) si m-am reapucat de Kyokushin :)

La 27 ani: Vom vedea ce ne rezerva viitorul..oricum prea mult nu a mai ramas pana la el :D

Cam atat pe scurt...atat cat sa nu va plictisesc...amintiri sunt multe...nu mi-ar ajunge o carte sa vi le spun... Astept si povestile voastre.

9 comentarii:

Bogo spunea...

N-ai somn bre?! :))

Uite ce face lumea la 2 dimineata :))

Ma bucur ca ai preluat leapsa :P asa mai aflu si eu cate ceva despre tine :P :D

Oricum...replica tipului de la 20 de ani a fost geniala, dar trebuie sa recunosti ca nu sunt multi care ar proceda asa... :)

Numai bine Luci!

:D

Lucica spunea...

:))) daca ar fi sa povestesc as avea multe de scris..si totusi s-a facut 3 dimineata aproape :P

Cat despre tipul de la 20..chiar am ramas prieteni...:)..oricum nu aveam nimic de impartit :P

Toate bune si tie Bogo! :*

Dara spunea...

Tu esti in poza? Esti superba! :)

Pe la 15 ani am facut si eu karate kyokushin. Insa nu m-a tinut prea mult... faceam asta din pasiune pentru... un vecin :)) Intre timp mi-am dat seama ca nu ma caracterizeaza (desi aveam reale aptitudini pentru sport) si am renuntat (la ambele pasiuni) =))

Lucica spunea...

:D eu sunt in poza.. :">

Mai stii cu antrenor ai facut kyokushin ? :)

Dara spunea...

Oh! La grea incercare imi pui memoria... mai ales ca la vremea aia tropaiau hormonii prin fiece coltisor al fiintei mele :)) in nici un caz nu-mi amintesc!! =))
Insa vecinul meu s-a transformat intr-un barbat superb. Suntem casatoriti... fiecare cu altcineva :)) si ne amintim cu placere de copilarie!

svimp spunea...

m-am speriat cand am ajuns pe la 25 de ani si am vazut scroll ul ca mai are inca jumate pana la final ... m am gandit oare are 50 de ani si nu mi am dat eu seama ?:))) p.s de ce e atat de greu sa postez un comentariu ?!!??

Mădălin Ciortea spunea...

Hai sa zic si eu o biografie sumara, care poate fi acuzata de lauda pe alocuri:
0 ani - nascut in Alba Iulia
7 ani - mutat in Lancram, satul lui Lucian Blaga
15 ani - inceput liceu in Ploiesti
16 ani - Locul IV la festivalul international de eseistica Emil Cioran - Sibiu
17 - locul I la festivalul international de poezie Nichita Stanescu - Ploiesti
19 ani - terminat liceu, inceput dreptul in Bucuresti
21 - am infiintat impreuna cu 3 colegi revista facultatii
23 - am absolvit si am inceput sa lucrez in justitie
25 - 2 cursuri FBI absolvite
- cumparat restaurant in Sebes cu specific traditional
26 - terminat master la Univ. 1 Decembrie - stiinte penale si criminalistica
27 - in prezent muncesc, scriu si ma gadesc sa demarez ceva pe fonduri europene

PS - Am avut o viata amoroasa foarte frumoasa si speciala iar in prezent sunt de doi ani cu o super iubita. Nu dau detalii caci tin mult la viata privata.

Lucica spunea...

Nice :) Un parcurs frumos al vietii:).
Ce vrei sa faci pe fonduri europene?

Mădălin Ciortea spunea...

O plantatie ca catina, pe 3 hectare.

@templatesyard