Dor - Lucica Radu

miercuri, 8 decembrie 2010

Dor

Ma cuprinde uneori dorul de mine cea de alta-data. Nu stiu daca m-am schimbat in bine sau in rau...stiu doar ca am crescut si ca am invatat sa imi stabilesc prioritati..si a inceput sa imi pese mai mult de mine si de cei care traiesc in ritmul meu...Da...am un ritm aparte...sunt mereu ocupata si mereu plina de surprize :). Nu imi place sa stau...imi moare ingerul creativ daca stau, chiar daca oboseala ma cuprinde si simt ca ma prabusesc uneori...

Si totusi, mi-e dor de viata aia de adolescent rebel...in care credeam mai mult in oameni si imi ofeream sufletul pe tava...Mi-e dor de oameni vechi din viata mea...prieteni dragi ce nu au tinut pasul cu schimbarea mea...sau unii au avut parte de schimbari in alte directii...si usor..usor ne-am indepartat fara sa vrem. Nu asta ne-am propus...ci pur si simplu viata asa a vrut...Si mi-e dor...si sunt trista uneori ca nu am putut oprii timpul in loc...si ca nu am putut face mai mult pentru ei... Dar nici tu straine nu ai oprit timpul...eu de ce-as putea sa il opresc?!

Niciun comentariu:

@templatesyard