Din inima de copil - Lucica Radu

miercuri, 22 decembrie 2010

Din inima de copil

Sunt in familia kyokushin-ului de multi ani...mi-au trecut prin mana generatii si generatii de copii si adolescenti incepatori...I-am invatat pe toti tot ce stiam eu...si am pus suflet in tot ceea ce am construit alaturi de ei...Un bun prieten ce a practicat si el o perioada kyokushin, imi spune si acum..Luci eu de la tine am invatat sa dau cu pumnul...Multumirile sunt de ajuns...mai ales atunci cand vin din suflet...Iar exemple de genul mai am destule in viata mea...Astazi mi s-a inmuiat inima din nou...

Robert..campionul salii :), cel care a urcat pe prima treapta a podiumului la Campionatul National de Kumite Kyokushin ce s-a tinut duminica in Bucuresti, a venit sfiit la mine..m-a salutat si mi-a spus cu tremur in glas: "Multumesc frumos ca m-ai ajutat duminica la campionat.". Nu te gandi cititorule drag ca am facut mare lucru...el a ajuns acolo unde e datorita lui Ionut, el l-a antrenat...el a pus suflet in tot ceea ce l-a invatat, eu am venit de curand in familia lor, dar m-am atasat de ei foarte mult. Eu doar i-am dat un imbold....eu doar l-am ajutat sa creada putin mai mult in el..poate si experienta mea anterioara...in care am lucrat cu foarte multe grupe de copii m-a ajutat... Insa cuvintele lui mi-au mers la suflet..pot spune ca mi-am primit o parte a cadoului de Craciun. Pentru toate astea vreau sa multumesc din suflet lui Ionut ca mi-a facut loc in familia lui...Daca nu era el..nu cred ca reveneam in Dojo...

OSU!

Un comentariu:

Mădălin Ciortea spunea...

Lucrurile nepretuite se aduna intr-un manunchi de bucurie cu greu de exprimat in cuvinte.

@templatesyard