Talentele Romaniei - Lucica Radu

luni, 29 noiembrie 2010

Talentele Romaniei

Tu stii cine e Andreea Olariu? Sincer, nici eu nu stiam pana in seara aceasta cand am aflat ca reprezinta Romania in finala unui mare concurs de talente din Italia- Io Canto. Nu scriu despre ea ca este Constanteanca de a mea...si nici ca m-ar plati cineva sa ii fac PR-ul ci pentru ca m-a impresionat vocea ei foarte mult. O copila ce are putin peste 14 ani, are o voce superba..un talent innascut si cultivat la timp ( felicitari parintilor ei pentru acest lucru! ). In sprijinul ei au venit cei de la Fundatia Dan Voiculescu si Mihai Traistariu...iar ea i-a rasplatit pe ei si pe noi ca romani cu nu mai puțin de 15 trofee în mai puțin de 3 ani și numeroase premii I la festivalurile naționale și internaționale de muzică ușoară.

Eu ii urez multa bafta in finala...mai ales ca nu mai depinde de juriu ci doar de spectatori, iar acum va las sa va purtati gandurile serii cu aceasta voce superba - Andreea Olariu!

3 comentarii:

Madalin Ciortea spunea...

Si eu eram nestiuturescu insa acum, citind, vizionand clipul, constat ca romanii au multe daruri native, au forta in expresie si ne fac cinste. Nu pot decat sa imi doresc La Cat Mai Multi!

Madalin Ciortea spunea...

PS - in ideea de promovare reciproca, se poate adauga in link in blogroll? Numai daca nu e cu suparare. Eu te-am adaugat deja/

Lucica spunea...

asa este Madalin..la cat mai multi!

PS- bineinteles :)esti in lista mea deja ( eu eram abonata oricum la postarile tale :D )

@templatesyard