Sfarsit de toamna - Lucica Radu

luni, 15 noiembrie 2010

Sfarsit de toamna

 Afara arata a inceput de primavara de fapt...cu atata soare...flori si frunze ruginite, dar totusi este sfarsit de toamna...Azi mi-am inceput ziua cu raze de soare si Pink Floyd...si inchei seara tot cu muzica buna si adieri placute de vant...Luna imi lumineaza calea...iar stelele visurile...


Off-topic: Nu uitati sa completati faimosul chestionar de 5 minute...ma ajuta sa imi fac un proiect pentru master...Pentru completare click aici... Thanks!

2 comentarii:

Dara spunea...

Daca mi-ar fi spus cineva ca la 15 noiembrie voi imbraca tricouri, as fi zis ca bate campii. Intr-adevar ieri a fost atat de cald incat puteai lesne sa crezi ca ne pregatim de primavara.

Insa de dimineata... a inceput sa apara si un acord de toamna...

Madalin Ciortea spunea...

Da, este o toamna atipica, jumatate amenintare de iarna, jumatata primavara autentica.

@templatesyard