Jurnal de concerte - Lucica Radu

duminică, 28 noiembrie 2010

Jurnal de concerte

Probabil ca au fost ultimile doua concerte importante pe care le-am bifat pe anul acesta: Anathema si Therion.

Anathema, pentru a doua oara in Romania anul acesta a cantat in Silver Church pe 19nov2010 si chiar daca s-au lasat asteptati mai bine de o ora ( asta pentru ca au facut 18 ore de la Budapesta pana la Bucuresti ) au tinut un concert senzational...nici nu ziceai ca vin dupa un drum lung..a sunat totul perfect. Doua ore de Anathema live supebe...
Pot sa spun ca am fost printre norocosi..deoarece am ajuns mai devreme am prins loc la bar...si nici ca ne-am mai miscat de acolo pentru ca riscam sa ma pierd in multime :), chiar daca imi place sa stau in fata la concerte in general, la cele organizate in cluburi nu prea ma dau in vant dupa ingheuiala, am preferat sa ascult muzica buna si sa savurez un cocktail..:) O seara minunata de vineri....

Therion- un concert ce mi-a "curs prin vene" in ciuda oboselii acumulate dupa un weekend lung :). Luni seara, 22nov2010 au cantat in Bucuresti la Arenele Romane, cu o organizare chiar buna as putea spune, s-au incadrat in timp si au facut un show senzational. Cine ar fi crezut ca o combinatie intre opera/opereta si muzica rock suna asa de bine...Au facut un super spectacol, am fost in fata langa scena...am ascultat fiecare sunet..si am trait fiecare clipa...

 Si cu asta inchei anul concertelor importante :) sa vedem ce ne mai ofera anul 2011...

7 comentarii:

Dara spunea...

Ascult pentru prima data Therion si imi place.

Lucica spunea...

:) ma bucur ca iti place, e ceva mai diferit. Anathema nu iti place?

Dara spunea...

Mmm... Anathema nu e chiar pe gustul meu. Insa, cum ti-am spus, Therion imi place mult.
Stii ce e amuzant? Eu nu sunt adepta genului rock. Insa ascult Bon Jovi, Ozzie Osbourne, U2, The Corrs... iar Rammstein se afla in topul preferintelor. Acum si Therion.

Lucica spunea...

nu te gandi ca eu sunt o rockerita inraita...ascult tot ce imi pica in mana si mi se pare interesant, ami putin manele :P ( sunt fan muzica oldies si rock mai soft asa)

Dara spunea...

Ntz!! Eu eram fan Depeche Mode... de aia am spus ca e amuzant faptul ca ascult acum Rammstein! Muzica de acum o pun pe blog. Sunt melodii noi, melodii vechi + Depeche Mode si Rammstein :D
Frumos amalgam, nu? :))

Dara spunea...

Iar de sarbatori prefer muzica clasica in locul lui Hrusca...

Lucica spunea...

:D mie nu imi place Hrusca..ascult si folk...dar nu Hrusca...Emeric Imre, Nicu Alifantis, Walter Ghicolescu si altii :D, si recunosc ca si muzica clasica isi are locul ei in sufletul meu..:)

iar cu Depeche Mode aveam casete prin clasa a 6-a :D

@templatesyard