Televiziunile din Romania...si promovarea in functie de rating - Lucica Radu

vineri, 15 octombrie 2010

Televiziunile din Romania...si promovarea in functie de rating

Azi s-a umplut paharul din nou...suntem de rasul curcilor..degeaba ne batem in piept ca suntem romani...suntem o tara de "curve" nu ne vedem decat interesul nostru...E imposibil ca un reprezentant al Romaniei...numarul 1 la nivel mondial la categoria supermijlocie la box- Lucian Bute, sa isi apere titlul modial diseara in America, o lume intreaga sa transmita meciul live...iar in Romania nicio televiziune sa nu il dea. O sa il ascultam la Radio Romania Actualitati ca pe vremea comunistilor... Este imposibil...sa dai numai fotbal peste tot...mai sunt si alte sporturi dragi televiziuni...mai vrem sa vedem si atceva...Omul ala ne reprezinta pe noi ca tara...ne-a facut cinste cand a castigat titlul mondial...Si-asa se antreneaza afara...ar fi putut sa reprezinte America sau Rusia...sau ce tara ar vrea el...dar el poarta drapelul Romaniei pe umeri...

Oameni buni...nu e Ghita de la coada vacii...omul ala si-a sacrificat tineretea sa ajunga unde este...depune eforturi mari...si noi nu putem sa transmitem un meci in direct...e si la 5 dimineata...credeti ca veti face rating cu vreun film de acum 20 ani pe care il difuzati la orele alea?
Este injositor...umilitor...cu atat mai mult cat in cadrul galei vor mai lupta inca doi  pugilisti romani: Adrian Diaconu şi Ionuţ Dan Ion, alias Jo Jo Dan.

Bafta Bute, Adrian si Jo Jo Dan!

10 comentarii:

Dara spunea...

Uite ca nu stiam. N-am mai ascultat o stire de cateva saptamani bune, iar despre sport... chiar nu mai stiu nimic. Ma streseaza pseudostirile despre ce fel de chiloti poarta X fotbalist sau cu cine s-a intalnit cu doua seri inainte de meci.

E scandalos ca nu dau meciul de box pe nici un canal! Si stupid. Demonstreaza cata tampenie zace in asa-zisii jurnalisti.

PS - Lucica, vezi ca nu ai activat nici un feed cand ti-ai schimbat template-ul la blog.

Lucica spunea...

este stupid si trist in acelasi timp...Eu la stiri ma uit dimineata cat beau cafeaua...si nu vad decat crime..accidente...greve...si psudo-vedete!

Am incercat si nu mi-a mers sa activez feed-uri, o sa mai incerc. Thx Dara! :)

Dara spunea...

Incearca sa adaugi feed-ul de la blogger: tablou de bord - design - elemente de pagina - adaugati obiect gadget - iar aici cauti gadgetul "feed" la care introduci adresa blogului tau. Ar trebui sa mearga.
Sper ca nu te-am suparat.

Lucica spunea...

sa ma supar Doamne fereste! :) Mersi pentru sfat..acum incerc sa vad ce iese. :*

Lucica spunea...

nu stiu ce i-am facut :D. Poti vedea daca s-a activat? :)

Dara spunea...

Se pare ca s-a activat, dar imi arata postul de acum trei saptamani, nu stiu de ce. Vom vedea daca se actualizeaza. :*

Lucica spunea...

poate si-o revenii :) Keep in touch! :*

Dara spunea...

Nop... nu si-a revenit. S-a blocat la un articol de acum trei saptamani si acolo a ramas. In afara de feed-ul din blogul meu, m-am si abonat prin google reader, dar e intepenit la acelasi articol. Daca imi amintesc eu bine, cam atunci ti-ai schimbat tu template-ul la blog. Am impresia ca ceva nu a mers bine si ti-a anulat feed-ul. Sau... nu stiu ce se intampla.
Ignora limbajul, ca-s amatoare :)

Lucica spunea...

da atunci mi-am schimbat template-ul...nu stiu ce s-a intamplat ca le-am pus din nou... :|. O sa vad eu..ma mai joc la el week-end-ul asta :). Si eu tot amatoare sunt..stai linistita! :*

Dara spunea...

Ah, uite, feed-ul pentru comentarii merge! M-am abonat la comentariile de la acest articol si tocmai l-am primit prin google reader. Deci doar la cel de la postari e problema. :) :*

@templatesyard