Oameni cu sufletul curat - Lucica Radu

sâmbătă, 30 octombrie 2010

Oameni cu sufletul curat

O seara petrecuta printre oameni frumosi si curati la suflet mi-a inseninat sufletul...Suntem oameni simpli ce am luptat mereu si nu ne-am lasat invinsi de loviturile vietii. Am impartasit amintiri...ganduri si opinii...si pun pariu ca daca am fi stat si o noapte intreaga nu ne-am fi saturat de vorba...
Incerc pe cat posibil sa imi tin in suflet amintirile frumoase...si incerc sa imi aduc langa mine oameni cu sufletul curat...
Va multumesc voua ca existati! Si va multumesc ca ati intrat in lumea mea...

2 comentarii:

Iulicik spunea...

Articolul tau mi-a amintit de weekend si de oamenii minunati din viata mea: zilele trecute bunici mei au implinit 50 de ani de casatorie si chiar m-am simtit cu sufletul impacat si bucuros ca am fost alaturi de toata familia :)

Lucica spunea...

:) ce frumos! Sa iti traiasca bunicii si sa fie cat mai mult timp alaturi de tine!

@templatesyard