Tu mai suporti? - Lucica Radu

vineri, 24 septembrie 2010

Tu mai suporti?


Din adancul mintii mele...a rasarit o idee...un gand si o speranta...Probabil ca undeva in subcontientul meu a existat mereu...probabil ca lumea ar fi mai buna de-as incerca sa ajut mai mult decat o fac...Poate ar fi de ajutor inca o gura ce ar tipa mai mult si ar protesta si s-ar rascula...

Ieri dimineata m-am trezit ingandurata...sorbind in linistea diminetii din cafeaua aburinda, mai trageam cu ochiul din cand in cand la stiri...M-am trezit brusc vorbind cu voce tare: Asta e tara mea? Aici m-am nascut eu? Cu ce am gresit sa vad atata nedreptate in jur...atata rautate...si niciun pic de bunavointa....

O femeie ajunsa la o maturitate tarzie isi plange viata...sta cu un cupon de pensie in mana..pe care se vede o suma infinit de mica...Isi zice ca mai bine moare..ca nu are din ce sa se intretina...Un altul mai incolo..isi plange copiii pe care nu are cum sa ii ajute sa mearga la scoala...

Un tanar isi depune actele sa plece...aici nu mai e de stat..isi striga...


Simt asa un gust amar...parca asta nu e tara mea...asta nu e poporul meu...astia nu sunt conducatorii mei...Nu...nu vreau sa mai suport atat nedreptate...nu vreau sa mai indur atata cruzime si nesimtire...


Tu mai suporti?

7 comentarii:

Dara spunea...

Greu, greu de tot! As pleca... dar am un pui mic de crescut... pe mana cui sa-l las?! Oare ar acoperi banii, lipsa mea din viata fetitei mele? Cred ca nu. Si-atunci, deocamdata incerc sa imi pastrez luciditatea si imi cresc puiul asa cum pot. Si daca din punct de vedere material, poate nu vom reusi sa fim la inaltimea copiilor de demnitari, stiu sigur ca dragostea nu-i va lipsi, si va sti ca poate conta pe sprijinul nostru in orice moment.

Lucica spunea...

Ai perfecta dreptate Dara..e greu sa pleci si sa lasi totul in urma..mai ales cand ai un copil..Copilul tau are nevoie de toata dragostea si de tot sprijinul tau!

Boogie spunea...

Multi vor sa plece din tara asta si pana la urma o sa o faca, numai sa gaseasca momentul potrivit.

Lucica spunea...

Asa e Boogie...incet..incet..vom cauta alte lumi dispuse sau nu sa ne adopte...

Multumesc pentru vizita! ;)

Bogdan Popa spunea...

nu, nu mai suport.

Lucica spunea...

:| cred ca am ajuns la limita...in incercarea disperata de a spera ca maine va fi mai bine...am descoperit ca "maine" nu e niciodata mai bine..ci mai rau..

Thx for your visit Bogdan!

ZuZu spunea...

Nu...chiar e extrem de rau ce se intampla in Romania...si cel mai rau e ca nu avem ce sa facem...inafara sa plecam toti din tara asta si departe de conducatorii ei mizerabili (pe care tot poporul i-a ales).

@templatesyard