Razvratire - Lucica Radu

vineri, 10 septembrie 2010

Razvratire


M-am uitat in urma atata timp...sa-ti vad surasul mai apoi...dar tu te-ai dus si dus ai fost...mai rau ca-n viata de apoi...

Si acum strigi in gura mare...cum ca eu chiar am existat...iar existenta mea te doare...si sufletul ti-e sfaramat...

Vrei sa te lupti dar nu stii daca...candva-ti va fi gestul intors...

Incearca doar..si vezi de poate existenta mea nu te-a ucis...

Ridica-ti fruntea...si mergi in fata...nu te intoarce inapoi....

Analizeaza-ti gandul si mahnirea...si apoi intoarce-te inapoi...

De vrei sa lupti...lupta cu arma puterii si a ratiunii...

De vrei iubire sa primesti...lupta pana in clipa mantuirii...

Iar de soarta-ti va fi scrisa...de durere ca sa mori...

Nu te-ntoarce de la lupta fara sabie...ci mori...

Ridica-ti genunchii straine de pe pamantul rasculat...

Iubirea ce-o cauti ii departe...

...iar de-o vrei neaparat...

Cauta-n stele cararea ce te va duce neincetat...

Niciun comentariu:

@templatesyard