Miros de toamna...cu amintiri de-o vara - Lucica Radu

miercuri, 1 septembrie 2010

Miros de toamna...cu amintiri de-o vara


Inca de ieri am simtit racoarea vantului de toamna si mirosul de ploaie ce a curs trista pe strazile vechi ale Bucurestiului....Pe seara am prins cativa stropi in palma...vreo doi mi-au mangaiat obrazul...a fost placut..oare au fost lacrimile verii ce abia a trecut...cine stie...


Ce e drept imi e dor de cateva lucruri ce au miros de vara...Mi-e dor de baia in mare la rasaritul soarelui...mirosul de munte...verdeata si racoarea sa in arsita verii...cateva concerte ce au ramas memorabile, dintre care de unul nu am apucat sa scriu...si anume de concertul Haggard de la Bistrita...A fost frumos...intr-o tabara medievala...cu o atmosfera de neuitat..insa cel mai frumos moment al concertului a fost cand au cantat Desteapta-te romane! instrumental iar publicul a fredonat versurile in orasul lui Andrei Mureseanu..Pentru cateva minute m-am simtit din nou roman...uitasem asta....in contextul vremurilor de acum...In rest...Bistrita mi s-a parut un oras trist si pustiu...insa cu un mister aparte...Am mirosit aerul orasului de suflet al lui M.- Bacau si am vazut minunile naturii de la Bicaz...


Mirosul de toamna mi-a readus in suflet amintiri frumoase...si dorul de o plimbare in parc...cine se mai baga? :)

Un comentariu:

Dorel spunea...

Si mie mi-e dor de vara. Am avut un soc atunci cand m-am intors de la mare... Cand m-am trezit in tren, dimineata, ploua, era frig... ce mai... peisaj de toamna in toata regula.

@templatesyard