Iubirea...ciocolata amaruie - Lucica Radu

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Iubirea...ciocolata amaruie


Dulcea ciocolata amaruie...pare un paradox..la fel ca si iubirea...Iubirea ce o poti compara foarte usor cu o ciocolata amaruie...niciodata nu e suficient de dulce...poate daca am trai intr-o lume ideala...si iubirea ar fi precum o ciocolata cu lapte...

Rasfoind paginile trecute ale vietii...am reusit sa inteleg....ce m-a facut sa fiu asa rationala...uneori prea rece si uneori prea sensibila...Un psiholog ar spune ca am traume din trecut...nerezolvate...Hmm..pentru ca in adancul stiintei mele...sunt un psiholog...nu as putea sa neg aceste lucruri...Dar daca destinul asta a fost...le-am luat pe toate ca atare...nimeni si nimic nu poate sa faca ca viata sa fie precum o ciocolata cu lapte...nici macar iubirea...cea pentru care am militat atata timp...Am inteles in timp...faptul ca euforia iubirii dureaza mult prea putin decat ne-am astepta...ceea ce urmeaza euforiei, ar trebui sa conteze cel mai mult...Iar pentru mine conteaza...
Daca reusesti sa gestionezi combinatia dintre dulce si amar...inseamna ca ai gasit calea spre iubirea adevarata...


Pentru tine ce gust are iubirea?

6 comentarii:

Dara spunea...

Ma regasesc in cele scrise de tine.
Nu stiu daca am stofa de psiholog, dar felul in care analizez ce se petrece cu mine si in jurul meu, ma face un fin observator al oamenilor cu care vin in contact. De vina e trecutul.

Insa mie imi place ciocolata amaruie. De fapt, e favorita mea.
Nu m-am gandit sa compar povestea mea de dragoste cu ceva, dar da, as spune ca e asemeni unei tablete de ciocolata amaruie. Tocmai cand am senzatia ca totul s-a plafonat, si "fluturii" au murit, realizez ca au ramas tot acolo, dar s-au metamorfozat... si au devenit mai puternici!

Si atunci imi dau seama de ce imi place atat de mult ciocolata amaruie...

Lucica spunea...

Frumos raspuns...multumesc pentru vizita pe blogul meu..
:D si mie imi place ciocolata amaruie, e favorita mea, mai ales cea cu menta :).

Dara spunea...

:) Mie imi place ciocolata neagra cu chili... desi n-as refuza-o nici pe cea cu menta.

Lucica spunea...

:D chiar uitasem de aia...si eu am mancat cu chili..e geniala :D

Tiberiu Kaminschi spunea...

iubirea e ca ciocolata neagra, intr-adevar. stiu ca este cea mai buna cu toate ca cea cu lapte este mai gustoasa. tot timpul spun ca nu mai mananc dar este irezistibila, mai iau o bucatica, inchid ambalajul, dupa care o privesc...cu pofta :)

Lucica spunea...

:) pentru mine ciocolata sa fie :))), insa recunosc ca cea amaruie e preferata totusi...si mai sanatoasa in acelasi timp! :)

@templatesyard