Desculta…intre doua lumi - Lucica Radu

duminică, 26 septembrie 2010

Desculta…intre doua lumi


Umblu desculta prin lumea asta plina de neispraviti…Privesc de sus cum ne inseala si isi bat joc de noi…
Apoi privesc in adancul sufletului meu…Si realizez ca nu am facut nimic parca pana acum…Nu vede nimeni nicio realizare…Parca timpul s-a oprit in loc…si undeva am spus STOP…De maine fac ceva pentru mine…si ceva pentru lume…
Dar eu tot sus sunt si tot desculta…E doar un vis…sau sunt un suflet ratacit?! Vad o lumina…ohh nu…nu acea lumina…nu vreau sa te vad acum…nu mi-a venit timpul. Sunt prea tanara…si am atatea de facut pe Pamant…Nu ma atrage in spre tine…promit sa traiesc mai intens…si sa ma bucur de viata…numai nu ma lua acolo…
Tu..om drag mie…stiu ca ti-e dor de mine…dar lasa-ma sa iti demonstrez ca mai am multe de aratat aici pe Pamant! Si fug…cat ma tin picioarele…si brusc deschid ochii…A fost un vis? Sau chiar am vazut acea lumina?
Am hotarat! De maine imi voi schimba cate putin ritmul vietii…



2 comentarii:

Dorel spunea...

Bine ar fi sa se gandeasca mai multa lume la schimbarea ritmului vietii... Sa fim mai constienti, ca putem face foarte multe lucruri, cu o singura conditie: Sa vrem!

Lucica spunea...

Asa este..nu trebuie doar sa constientizam...ci si sa vrem sa facem o schimbare...Eu am inceput cu pasi marunti...sa fac cate ceva pentru mine...:)

@templatesyard