...despre vise si "Inception" - Lucica Radu

joi, 5 august 2010

...despre vise si "Inception"


Nu am sa fac o cronica de film acum, caci nu isi are rostul. Au scris si vor scrie destui despre asta...Am sa scriu despre vise in general...si despre ideea fantastica a filmului Inception
Aseara am mers la film....auzisem multe despre Inception, dar nu stiam exact cat de complex poate fi filmul. Daca tot scrisesem despre vise in postul anterior...acum mi-am adus mai mult aminte de Freud si parerea sa despre vise...Urmarind filmul...am realizat ca subconstientul usor antrenat, chiar poate construi multe lucruri...o lume perfecta...a noastra...in care putem trai noi cu proiectiile noastre. Suna interesant...dar e foarte frustrant...la un moment dat realizezi ca totul e un vis...iar realitatea e mult prea dura...dar asa dura cum este ea...vrem sa o traim..ne e greu sa ne rupem de ea...

Sfatul meu este...sa va uitati la Inception...o sa va schimbe un pic perceptia despre viata...si veti tinde sa credeti din ce in ce mai mult ca "visul ca o a doua realitate", nu este doar o metafora...

2 comentarii:

Mili spunea...

Si eu tot aseara am vazut filmul. Tocmai ce citisem despre lucid dreaming. A fost mind bending! L-am interiorizat foarte puternic.

Lucica spunea...

:D yap, un film foarte reusit...si foarte profund :)

Thx, for your comment Mili ;)

@templatesyard