Leapsa ;) - Lucica Radu

luni, 26 aprilie 2010

Leapsa ;)

Citind blogul unui prieten de departe am dat peste un joc..ce il mai jucam intre blogeri pe la inceputurile mele in acest domeniu...So, am acceptat provocarea si am jucat...Sa vedem ce a iesit:


Sunt: eu aceiasi fiinta...pe care o stiti sau nu, aceiasi lumina ce va lumineaza calea ;)
As vrea: sa inconjor lumea
Pastrez: multe amintiri frumoase
Imi doresc: sa fiu fericita
Nu imi place: cand mi se impune ceva
Ma tem: de nebunia unora
Aud: linistea ce ma inconjoara
Imi pare rau: ca m-am lasat de sport
Imi place: sa ma plimb
Nu sunt: perfecta
Dansez: atunci cand am ocazia :)
Cant: mereu....cand imi place o melodie...insa sa nu auda nimeni ce voce suava am :P
Niciodata: sa nu spui niciodata
Rar: mi se intampla sa urasc
Plang cand privesc: drame reale
Nu sunt intotdeauna: cu picioarele pe pamant (cum cred unii :D)
Nu imi place de mine pentru ca: am o lene mare uneori
Sunt confuza: cand trebuie sa aleg
Am nevoie: de putin mai mult noroc
Ar trebui: sa am mai multa ambitie.



Deci...cine se mai baga ?

4 comentarii:

Irina spunea...

Frumos....Imi place ce scrii tu aici!

Mihaela spunea...

daca ma inveti cum se joaca...poate :)

Lucica spunea...

@ Mihaela: pai nu e asa greu, trebuie sa preiei textul boldat in blogul tau si sa completezi cu ceea ce vrei/simti tu :)

@Irina: Thank's! Welcome to my blog!

Dalvia spunea...

l-am incercat si eu. faina rationalizarea!

@templatesyard