...franturi de ganduri - Lucica Radu

marți, 6 aprilie 2010

...franturi de ganduri


Zi de sarbatoare....flori...lumina si pasca...toate acestea imbinate cu ceva raze de soare mi-au facut ultimile zile frumoase... De multe ori parca traiesc un basm in care oricat de greu mi-ar fi...cineva sau ceva imi da putere...Ce as fi dat sa fie soare si astazi pe cer...insa cerul plange de azi dimineata intr-una...si ma intreb oare ce l-a intristat...nu-mi place sa vad vremea asta... ma seaca de energie...si abia am reusit sa imi incarc bateriile...

Dimineata ti-am cautat zambetul strainule...si nu mi te-ai aratat...te ascunzi? Vremea sa fie de vina...sau nu facusei ochi azi-dimineata...Sper ca pe drumul de intoarcere sa ma intampini ca deobicei cu un zambet larg care sa-mi faca ziua mai frumoasa!

...

2 comentarii:

carolina d spunea...

Inspirational! Imi place sa citesc opera ta!

Lucica spunea...

:) thank's!

@templatesyard