Amalgam de sentimente... - Lucica Radu

vineri, 5 martie 2010

Amalgam de sentimente...


De o saptamana incerc sa imi fac timp sa imi astern gandurile...insa se pare ca timpul nu a tinut deloc cu mine... Daca as fi scris, as fi avut o poveste pentru fiecare zi...acum probabil ca o sa imi astern un amalagam de sentimente....


Saptamana trecuta...mi-am umplut plamanii cu aer sarat, revenirea in orasul meu natal dupa aproape doua luni...m-a umplut de bucurie si speranta si totodata de un sentiment ciudat...Primavara incepuse sa isi arate semnele...aerul usor umed...parca ma mangaia...oamenii parca erau neschimbati...agitatia aceiasi...am crezut ca numai in capitala e asa...insa se pare ca si la malul marii e la fel...Ghioceii ma asteptau in curte si in camera mea...Aerul proaspat...camera spatioasa...patul meu..toate mi-au trezit o multime de sentimente...imi venea sa plang si sa rad in acelasi timp...uneori chiar imi lipseste spatiul meu...acolo unde ma inchideam in lumea mea...eu cu mine....si nimeni nu ma deranja...

Am reusit sa ma vad cu o parte din prieteni...am depanat amintiri...ne-am imbratisat si ne-am promis ca o sa ne vedem mai des...Am iesit cu nepoata mea la "shopping"...e o adevarata domnisoara...m-am simtit super bine...chiar imi place sa ii dau sfaturi despre make-up si imbracaminte :D.


Aerul usor primavaratic de acum doua zile mi-a umplut sufletul cu bucurie si chef de viata, in ciuda multor lucruri care nu merg chiar cum ar trebui in aceasta perioada...Insa ziua de azi....cu zapada si mizerie pe jos mi-a pus capac, imi vine sa stau inchisa in casa pana o sa iasa soarele...poate daca vede ca nu mai ies din casa o vrea sa apara...Soarele imi da putere...ma incarca cu energie...frigul si umezeala ma baga in depresie...


Astept cu nerabdare o primavara frumoasa...care sa imi umple sufletul de bucurie si speranta....

Niciun comentariu:

@templatesyard